2012. december 8., szombat

Sziasztok édeseim!:)
Igazából nem új részt hoztam, már megint nem, és nagyon szégyenlem magam, de tényleg. A lényeg, amiért most itt vagyok, az az, hogy ma sem lesz új rész. Még nem sikerült befejeznem, pedig egész héten az összes szabadidőm elment rá, az unalmasabb órákon is azt írtam, de hétfőre 3 témazáróra kell felkészülnöm (töri,irodalom,fizika) ezért ez a rész is eltolódik egy héttel. Vagy ha nem is egy héttel.. csak a hétfői napot éljem túl, aztán rákapcsolok, és amint tudom, hozom! Remélem megértitek, és nem pártoltok el a blogom mellől.:/
Másrészről pedig utólag is Boldog Mikit mindenkinek!:)♥

24 megjegyzés:

  1. Persze.. :) A tanulás nagyon fontos.! De azért siess! Hahaha <3

    VálaszTörlés
  2. megértjüüüüük :D neked is boldog mikit és utólag is boldog karit :D

    VálaszTörlés
  3. Jó elnézzük, de akkor a következő jó hosszú legyen ám!! DE UGYE HOSSZABB LESZ MINT SZOKOTT??? :OOO neked is boldog mikulást :)

    VálaszTörlés
  4. Persze a suli sokkal fontosabb ;) És ilyet hogy lehet feltételezni hogy elpártolok a blogod mellől? :O Már várom az új rszt, a tanuláshoz pedig sok sikert és erőt ;) Várom már a szombatot :) Pussz :]xx

    VálaszTörlés
  5. Szia! Teljesen megértünk. Elsősorban koncentrálj a tanulásra! Fejezd be a részt nyugodtan. Biztos, hogy megéri. :) Boldog Mikulást! <3
    Zsófii. xxx

    VálaszTörlés
  6. Nem gond de egy kicsit csalódott vagyok...egész héten csak erre gondoltam... olyan kár h nem olvashatom a történetedet... barátnőm már alig bírja.. meg persze én :( Próbálj meg minél előbb új részt hozni... de csak akkor ha kész vagy a tanulással :) Sok sikert a dogákhoz!

    VálaszTörlés
  7. hát ok 3 hét végül is mért ne csak akkor is múlthéten is hülye okok miatt de persze a tanulás az első meg minden de akkor is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. erre muszáj válaszolnom.:) Múlthéten szerinted mi volt a hülye ok? Hogy az iskolámban van egy 'ünnep', ami a hajtásról, pörgésről, és arról szól, hogy este 6-7-ig bent vagyunk, a 12.-eseknek segítünk, amiben tudunk, és szabadidőnk egy pici sincsen? Egész héten tanulok, mint egy nem normális. Múlthéten szerdán 7 órakor értem haza, egy nagy szatyor karszalaggal, mert a felsősök rám bízták, hogy vágjam szét őket, hiszen felajánlottam a segítségemet. Csütörtökön ismét ekkor értem haza, nagyon fáradtan, ezért nem is ültem nagyon a gép előtt, csak pihentem. Pénteken volt a nagy buli, ami azt jelentette, hogy fél3-kor értem haza, egyből készülődni kezdtem, az 5 órásival visszamentem, és másnap délután 3 órakor értem haza, mert barátnőmnél aludtam a 4 óráig tartó buli után. A hétvégém döglődés volt, józanodás(hupsz), és tanulás. Ezen a héten a nyelvem is kilógott, mert rengeteg dogát írtunk, és most hétvégén sincs szinte semmi szabadidőm.
      Ezek után megérted, hogy bármennyire is sajnálom, de nem tudok részt hozni? Nagyon remélem.
      Adri xx.

      Törlés
  8. semmi gond :) csak azért ne feledkezz meg rólunk, mert már ott tartok hogy naponta többször is megnézem hogy van-e új rész :DD
    De a helyzet az nagyon is érthető, úgyhogy tudunk várni :) és sok sikert a dolgozatokhoz :D

    VálaszTörlés
  9. Kedves Adri!
    Megértünk, persze, ez nem kérdés! :) Az ilyen hetekről én is tudnék mesélni...
    Elpártolni? SOHA!! :D <3
    Csak egy valamire kérlek! NAGYON SIESS, mert már szörnyen hiányzik a blogod.!
    xxx.

    VálaszTörlés
  10. Szia! Persze megértünk :) ahogy az előttem író is írta nagyon hiányzik a blogod :) és ha nem bánod mondtam pár barátnőmnek hogy olvassák mert nagyon jól írsz :) Siess légysziii <3 :D

    VálaszTörlés
  11. ÉN MEGÉRTEM, HOGY TANULNOD KELL, ÉS EZ AZ ELSŐ!! EZ TERMÉSZETES :) NEM FOGUNK ELPÁRTOLNI :) VAN AKI NEM ÖRÜL, LÁTOM A KOMMENTK KÖZÖTT IS, DE ETTŐL MÉG BIZTOS HOGY NEM FOG ELPÁRTOLNI, BÁRKINEK IS NINCS AZ ÍNYÉRE.. NA DE NEM EZ A LÉNYEG..
    .
    ..
    ...
    ..
    .
    NEM LEHETNE, HOGY FELTESZED A NEM KÉSZ FEJEZETET?? LÉÉCILÉÉÉCI o.O ÉS BOCSI A CAPS LOCKÉRT, DE REMÉLTEM HOGY VÁLASZOLSZ... LÉCCI VÁLASZT!! PLEASE!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.:)
      Nem tudom, hogy az irományaimból mennyire kivehető, de ilyen téren eléggé igényes vagyok, így félkész munkát nem nagyon hozok nyilvánosságra.:) Türelem, sietek, ahogy tudok!♥
      Adri xx.

      Törlés
  12. nem baj:))elpártolni?ne is gondolj ilyenekre!:))már nagyon várom a kövit és büszke lehetsz magadra a 100 000 (!!!!!) oldalmegjelenítésért!megérdemled és nagyon várom a köviiit!!!!:)))

    VálaszTörlés
  13. ne foglalkozz az ilyenekkel
    te mindig pontosan hozod a részeket, amikor múlt héten nem tudtad hozni, akkor is időben szóltál, azt is írtad miért nem tudod hozni, pedig nem sok közünk van hozzá, és az is érthető, h most a suli a legfontosabb
    aki szereti a blogot, az úgyis türelmesen vár...
    Kitartást a sulihoz!

    VálaszTörlés
  14. Nembírom Nembírom Nembírom Nembírom ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :// Na visszatérve a lényeghez, alap, h megértjük, és elfogadjuk :) Tanulj ám, és hajrá a dogákhoz(ha még nem írtad meg őket)xD :))Remélem Harryt és Lisát lassan kibékíted :D Wáááá. Marhára várom már!! <3 anyáám. el sem tudod képzelni!! :$ fúúú

    VálaszTörlés
  15. Szia, megint :D Van valami a blogom ami csak rád vár ;) http://thisismylife-stella.blogspot.co.uk/ xx

    VálaszTörlés
  16. Ugyan.. a te blogod mellôl sosem pártolnék el.. hisz imádom :) majd hamar hozd az új részt :) <3

    VálaszTörlés
  17. http://onedirectionboyswithme.blogspot.hu/ <------ nézz be, van itt valami számodra :)

    VálaszTörlés
  18. na mikor jön új rész?:) nagyon tehetséges vagy.:))

    VálaszTörlés