2012. november 24., szombat

96.rész

Sziasztok!:) Próbáltam időben hozni, így is csak egy kicsit késtem.:) Köszönöm a közel 90.000 oldalmegjelenítést, a 84 rendszeres olvasót, és a 60(!) kommentet.:D 20 komi és jövőhét szombaton itt leszek.:) Pusszantás♥


                         ~ Soha ne mondd, hogy soha! ~

Olyan gyorsan sétáltam, amennyire csak tudtam. Ideges voltam, és egyben büszke is. Soha életemben nem esett még ilyen jól megtépni valakit. Hál’ Istennek senkivel sem futottam össze, hamar házon belül voltam. A cipőmet lerúgtam: hangosan koppant a falon. Felsiettem a szobámba, miközben 2-szer majdnem elvágódtam. A vizes ruhát leráncigáltam szintén vizes testemről, és valami kényelmesebbet kaptam fel, jelen esetben egy szaggatott nadrágot, és egy zöld trikót. 


Már negyed 10 volt, de nem terveztem a mai napra alvást. Ahhoz túlságosan pörögtem, és tombolt bennem az adrenalin. Az ihlet olyan gyorsan jött, hogy azon kaptam magam, amint egy szám már meg is születik. Harry-hez szólt, méghozzá Cammy-ről írtam, persze nem névvel, hiszen a rajongóimnak a szám hátterét nem kell tudni. Nagyon belemerülhettem, mivel a pittyegő telefonom rettenetesen megijesztett. Miután újra kaptam levegőt, megnéztem az IPhone-om.  „ Jól vagy?” Mutatta a kis kütyü Zayn üzenetét. „Ennél jobban még soha!” - válaszoltam. Kicsit ironikus volt a hangneme, pedig igazat mondtam. „5 perc múlva ott vagyunk!” Nem értettem a többes számot, viszont rákérdezni se akartam, hiszen mindjárt megtudom. Az ajtó kinyitása után 2 srác nézett vissza rám. Az egyik elfojtott mosollyal, míg a másik szikrázó pillantással.
- Ezt most miért kellett? – rontott be mellettem Harry. Mondtam, hogy bejöhet?!
- Nem akartam, hogy egyedül jöjjön, mert őt is megtéped. – nyomott egy puszit Zayn a homlokomra, aztán becsukta az ajtót, és a karomnál fogva Harold után húzott, aki a nappaliban járkált össze-vissza.
- Hallgatlak. – állt meg göndör velem szemben, összefont karokkal.
- Nem tartozom senkinek, főleg nem neked magyarázattal. Kérdezd meg a drága barátnődet. – fintorogtam.
- Csak féltékeny vagy rá! – vágta a fejemhez idegesen, mire Zayn egy lépéssel közelebb lépett hozzánk.
- Hah.. – horkantam fel. – Féltékeny?! Pont rá?! Nyisd ki a szemed, ember! Az egész csaj mű.
- Zavar, hogy nem veled vagyok! – lépett egyet felém.
- Nem emlékszel a bulira? Tudtommal én állítottalak le. Te vagy az, akit zavar, hogy nem kaphatsz meg bárkit, akit csak akarsz! – túl őszinte voltam, és ez megrémisztett.
- Az egész „van pasim” hazugságot csak azért találtad ki, hogy ne kerülhessek hozzád közel. Még mindig belém vagy zúgva, csak nem mered magadnak sem bevallani! – ordított ő is vissza. Amint felfogtam, amit mondott, hatalmas pánik uralkodott el rajtam. Rájött. Tudja. De hogyan?! A belső félelem nálam egyet jelentett a még idegesebb külsővel.
- Hé, nem lehetne kicsit csendesebben? – súgta Zayn.
- NEM! – kiáltottunk rá, teljesen egyszerre.
- Bocsi! – nevetett zavartan, és leült mellénk a kanapéra.
- Nem hazudtam! – sziszegtem Harry-nek.
- Tényleg? – nevetett fel gúnyosan. – Akkor hogy hívják? – gondolkozni kezdtem, és magabiztosan vágtam rá egy nevet, amit azonnal meg is bántam, ahogy kimondtam.
                                            ~ Harry ~
 - Benito! – mondta Lisa, sajnos túl gyorsan ahhoz, hogy ez hazugság lehessen. Megijedtem, és most jöttem rá, hogy mi van, ha tényleg van pasija.
- Egy nevet bárki ki tud találni. – nevettem fel, már korántsem olyan magabiztosan, mint pár perccel ezelőtt.
- Emlékszel a Chicagói Benito-ra? Akivel egy főiskolába jártam, és mondtam, hogy mi előtte is együtt voltunk már? Újra megkeresett, és képzeld, megint együtt vagyunk. - nem tudtam rá mit mondani, csak álltam, és lesújtottan bámultam a dühösen csillogó szemekbe. – Na mi van, erre már nem akarsz semmit sem mondani? Esetleg egy újabb kérdés a magánéletemről, amihez aztán rohadtul nincs közöd! Ki vagy te nekem, hogy számon kérj? Senki, Harry.. SENKI! Olyan nehéz ezt felfogni? – ütni tudtam volna magam, amiért ekkora balfasz vagyok. Komolyan azt hittem, hogy ilyen téren hazudna nekem? Most csak még jobban elástam magam a szemében, és ahogy elnézem, ezen már soha az életben nem tudok majd változtatni. A mi mesénk 3 éve véget ért, és ahelyett, hogy erőlködöm, bele kellett volna törődnöm.

                                             ~ Zayn ~

Ennyi információt az ember nem sűrűn kap. Csak ide-oda jártattam a tekintetem az előttem álló két ember között, és a vége felé már totálisan elszédültem. Szóval Lisának van pasija, Harry meg.. Harry meg.. hát.. fogalmam sincs. Az előbb dühös, aztán számon kérő, most meg.. elesett? Nem értem én ezt a pszichológiai testbeszédet. Beállt a csend, csak egymás szemébe bámultak, én pedig kezdtem magam egyre kellemetlenebbül, és feleslegesnek érezni. A nagy csendet a hasam hangos korgása törte meg. Lisa halványan elmosolyodott, viszont Harry csak lesütött szemekkel fordult felém. Sírni akart?! Az lehetetlen.
- Kérsz valamit enni? – motyogott Lisa. Hangja erőtlen volt, és ő is a sírás határán állt. Jézusom, hova kerültem. Nem akartam, hogy ők veszekedni kezdjenek, de jelen pillanatban csak azt csinálják, és ez nagyon nem tetszik.
- Öhm, nem köszi. Majd hazafele beugrunk a Nando’s-ba, úgyis megígértem Niall-nek, hogy viszek haza kaját. – találtam ki valami hazugságot. – Mehetünk, Harry? – kérdeztem meg óvatosan. A göndör srác csak bólintott, aztán megindult kifelé. Ahogy Lisa utána nézett.. volt a szemében valami.. talán a bánat? Basszus.. esküszöm, veszek egy testbeszéddel foglalkozó könyvet. Megpusziltam Lisa homlokát, biztatóan rámosolyogtam, aztán ott hagytam, és Harry után futottam (szó szerint), hiszen már az utca végén járt. Mi lesz a kocsival? Mivel a jogosítványom már meg van, gyorsan beültem, és az utcát szántó barátom után gurultam. – Nem szállsz be? – lassítottam le mellette. Szó nélkül beült, becsatolta magát, és arcát tenyerébe temetve szuszogott.
- Ugye nem is ígérted meg Niall-nek? – suttogott.
- Nem, de örülni fog neki. – léptem rá a gázra, hiszen a Nando’s 10 percre van innen. Beállt közénk a csend, amit én a rádióval törtem meg. Nem akartam faggatózni, hiszen úgy sem mondana semmit. Majd ha lecsillapodott, megnyugodott, akkor beszélek vele. Meg Lisával is. Olyan furcsák mindketten. Vagyis nem. Hülyék. Tudom, látom.. és nem csak én, hanem a többiek is, hogy emögött a „gyűlöljük egymás társaságát” kamu mögött még mindig ott van a szerelem. Vonzódnak egymáshoz, és ha akarnák, sem tudnák letagadni. Főleg nem előttünk.
Harry a kocsiban maradt, amit megértettem, ugyanis nem lenne előnyös most összefutnia pár sikítozó rajongóval. Én is próbáltam feltűnésmentesen viselkedni, de néhányan így is kiszúrtak, szóval a szokásos autogramosztás sem maradt el. Niall-nek csirke szárnyakat, Harry-nek és magamnak pedig Burgert vettem. Fizetés után behuppantam a kocsiba, és Harry ölébe nyomtam a kaját. Tudtam, hogy éhes, pedig mikor megkérdeztem, azt mondta nem kell neki semmi. Ilyenkor olyan Liam-esnek érzem magam. Gondoskodok az én öcsikémről, hogy le ne fogyjon a szerelmi bánatában. Tiszta atya, fiú, szentlélek.
- Köszi. – motyogta, aztán jóízűen beleharapott. Csak mosolyogtam, és én is enni kezdtem. Végre.
Amint befejeztük, hazáig meg sem álltam. Harry berontott az ajtón, és egyből az emeleti szobájába futott, nem is törődbe a kíváncsi pillantásokkal, amik végül rám szegeződtek. Pontosabban Niall kivételével, aki a kezemben lévő zacskót fixírozta.
- Azt.. meg fogod.. enni? – mutogatott nagy boci szemekkel, csorgó nyállal.
- Neked hoztam. – nyújtottam felé. A kanapén szinte átrepült, kikapta a kezemből a zacskót, belenézett, aztán rám ugrott, és szorosan ölelni kezdett. – Imádlak, imádlak, imádlak! – sikongatta, majd leesett rólam, és már tömte is a fejét. Haspók.
- Na, hogy ment? – zökkentett ki Niall csodálásából Eleanor.
- Hát.. – vakartam meg a tarkómat. – Ha azt mondanám jól, hazudnék. – vettem le a bőrdzsekimet, és a fogasra akasztottam.
- Mert? – kíváncsiskodott gyönyörű barátnőm. Odaléptem hozzá, egy gyors csókot nyomtam puha ajkaira, majd felegyenesedtem.
- Elég szépen összekiabáltak. Valami Benito Lisának a pasija. Akivel a fősuliban is együtt volt.
- Ne már. – nyávogott Louis. Kérdőn néztem rá, ezért folytatta. – Lisa miért van mással? Harry neki az igazi, miért nem veszi észre?
- Igen. Ők ketten tökéletesek. – csatlakozott Liam helyeslően.
- Várj.. – emelte fel jobb kezét El. – Harry ugye nem számon kérte Lisát a barátjáról?
- De. – mondtam vontatottan. Nem értettem az előttem ülő lány szemében a megbánást. – Azt állította, hogy Lisa csak azért találta ki ezt a pasi ügyet, hogy távol tartsa magát tőle. – folytattam.
- Basszus. – pattant fel Eleanor, majd Harry szobája felé kezdett rohanni.
- Mi a baj El? – kiáltott utána Ariana.
- Minden az én hibám! – kiáltott vissza, aztán már csak a dörömbölést hallottuk, ahogy Harry ajtóját püföli. Na.. itt zavarodtam össze teljesen.

                                           ~ Harry ~

Csak feküdtem az ágyon, a kezeimet összekulcsoltam a hasamon, és bámultam a plafont. Kívülről csendes volt minden, viszont belülről olyan káosz uralkodott, hogy még a fejem is belefájdult. Zúgás, saját magammal való vitatkozás. Miért vagyok én ilyen szerencsétlen? Nem is.. Lisa miért ilyen ellenálló? Miért nehezíti meg a dolgomat? Nem azt mondom, hogy egyből boruljon a karjaimba, de ha legalább nem utálna. De ezek után már nem hiszem, hogy akár barátok is lehetünk, és ebbe a tudatba beleőrülök. Legszívesebben teljes erőmből megfejelném a szekrényt, vagy csak leugranék az erkélyről. Elegem van az élet eme részéből. Az életkedvem elpárolgott másodpercek alatt. Lehunytam a szemem, és úgy próbáltam magam lenyugtatni, - kisebb sikerrel – mikor az ajtómat szinte rám akarták törni. Mi tagadás, elég szépen megijedtem.
- Harry, engedj be! Harry! – dörömbölt Eleanor. – Hallod? Harry, ha nem engedsz be, betöröm az ajtódat! – akaratom ellenére is elmosolyodtam azon képen, ahogy Eleanor, a maga 50 ennyi mennyi kilójával beszakít egy kemény ajtót. Bár.. ha ideges, nagyon is erős tud lenni. Mint minden lány. Mivel az ajtó nélkül nem igen szerettem volna leélni az életemet, odavánszorogtam az ajtóhoz, szó szerint húztam magam után a lábam, és elfordítottam a kulcsot. El beugrott, és azzal a mozdulattal már be is csukta és zárta újra. Megfordultam, és eldőltem az ágyon. A nyakam kicsit meggyökkent, de egy szisszenésen kívül másra nem futotta tőlem.
- Harry, én nagyon sajnálom. Az egész az én hibám. – süppedt be mellettem az ágy. Magyarán leült.
- Nem a te hibád. – suttogtam az ágyba.
- Öhm, tessék? – nevetett fel zavartan.
- Nem a te hibád. – tagoltam a szavakat kicsit hangosabban.
- Harry. Lehet, hogy most kiakadsz, de esküszöm most se értem, amit mondtál. – felkaptam a fejem, és a szégyenlősen mosolygó lányra néztem. Rá nem tudnék haragudni.
- Nem a te hibád. – ismételtem meg harmadjára, miközben hajamat hátratúrtam.
- Dehogynem. Ha nem mondom, hogy lehet Lisa csak hazudik, akkor nem ugrassz így neki.
- Nem te mondtad, hogy próbáljam meg féltékennyé tenni, hanem én találtam ki, igaz?
- Hát.. igen. – hajtotta le a fejét. – De akkor is sajnálom.
- Nem kell. Én basztam el, ehhez neked, és a többieknek sincs semmi köze. – fordultam hasra.
- És most? – ránéztem. – Hogyan tovább?
- Megy tovább az élet El. Nem zárkózhatok be ide örökre, hogy összegörnyedjek a sarokban, és sírva hajtogassam, hogy elcsesztem életem legnagyobb lehetőségét. Nem mondom, hogy tovább léptem, mert az lehetetlen. Még mindig szeretem, és ezen nem tudok változtatni. – halkultam el a végére. Csend telepedett ránk, amit végül én törtem meg. – Csak tudod mit sajnálok? – nagy szemeivel rám nézett, ezért folytattam. – Azt a 3 évet. Feleslegesen vártam rá. De én vagyok a hülye, mert bíztam abban, hogy ennyi idő alatt sem tud engem elfelejteni, és ugyanúgy érez, ahogy én.
- Jaj, te. – borzolta össze a hajamat együtt érzően. – Nem tudom, most mit kéne mondanom. Esetleg annyit, hogy soha ne mondd, hogy soha. Még bármi megtörténhet. – tényleg jól esett, hogy ennyire próbál felkaparni a földről.
- Köszönöm. – mosolyogtam őszintén, majd óvatosan megöleltem.
- Most hagylak, pihenj egyet. – állt fel, aztán eltűnt. Annyi erőm még volt, hogy bezárjam az ajtómat, utána egy vérszegény fintorral hasra feküdtem, és lehunytam a szemeimet.

                                                   ~ Lisa ~

Feszülten markolásztam a kormányt, míg a lámpa pirosról zöldre váltott. Amint ez megtörtént, rátapostam a gázra, így a gumik csikorgásával lőttem ki, akár egy puskagolyó. A stúdióba igyekeztem, mivel Matt felhívott, hogy szerzett nekem egy igen híres rappert, akivel fél óra múlva megbeszélésünk lesz a közös számmal kapcsolatban. Általánosságba örültem volna neki, viszont most csak egy „de jó..”-ra futotta tőlem. Amilyen gyorsan csak tudtam letusoltam, megfésültem a hajamat, felvettem egy fehér, csipkés, combközépig érő, derekán fekete masnival díszített ruhát, felvittem egy alap sminket, hogy mégse legyek annyira retardált, majd bezártam a házat, és most itt vagyok. 


Száguldozok, mint egy hülyegyerek. A rendőrök sem érdekelnek, bár eddig még egyel sem futottam össze. Amióta Londonban vagyok, az életem újra kisiklott a helyes vágányból, és össze - vissza bolyong. Elegem van. Még Chicagóban voltam, minden olyan békés volt. A szüleimmel éltem mindennapjaimat, volt egy szuper munkahelyem, és nekem ennyi pont elég volt. Lehet ott csesztem el, mikor Matt ajánlatát elfogadtam.
Nem volt túl sok időm gondolkozni, mivel megérkeztem. Lezártam az autómat, a fejemre toltam a napszemüveget, és besétáltam az épületbe. A paparazzik kiszúrtak, biztosan tudják a rendszámomat, és követtek. Áttörtem magam a tömegen, fellélegeztem, mikor már a liftben álltam. Átnéztem a ruhám minden egyes területét, majd egy műmosollyal benyitottam az irodába. Az asztal túloldalán ott ült Matt, és Brooks, közvetlen előttem pedig egy barna bőrű, fekete, millis hajú, magas, napszemüveges ember. Mellette egy jóval kisebb, szintén barna bőrű, napszemüveges férfi. Matt egy maffiataggal akar közös dalt?
- Lisa. – pattant fel menedzserem, és mikor odaért hozzám a karomnál fogva közelebb húzott, az immáron két lábon álló taghoz. – Had mutassam be neked Ludacris-t. – nagy szemekkel néztem az immáron szemüvegét fejére toló férfira. Nagyon is jól tudtam, hogy ki ő, hiszen mint rapper-t, nagyon is szeretem. Komolyan vele fogok duettezni?!
- Örülök, hogy megismerhetlek, Lisa. – nyújtottam felém jobbját, amit készségesen elfogadtam.
- Szintén. – mosolyogtam. A bemutatkozás után szintén helyet foglaltak, immáron velem kibővülve, és kezdetét vette a sok habratyolás, aminek a felét nem értettem. Valami enciklopédia 230-as pontjáról dumáltak, aztán a közös szám erkölcsi jelentőségéről (?). Csak felvont szemöldökkel hallgattam. Mit kell ezen ennyit rágódni? Itt van 2 sztár, berakják őket egy stúdióba, ők énekelnek, azt kiírják lemezre, és voala, már kész is van! Neeeem.. nekik itt mindent bonyolítani kell. Mellettem Ludacris egy hatalmasat fújtatott, amit csak én vettem észre, mivel a két „fontos” ember belemerült a tárgyalásba.
- Te is unod? – suttogtam oda neki.
- Rettentően. – mosolygott rám. – Mi amúgy a szám címe?
- Még nem mondták el? – lepődtem meg.
- Nem lehet, amíg el nem fogadom, vagy utasítom az ajánlatot. – forgatta meg a szemét.
- Egy 5 perc múlva gyere utánam. – mosolyogtam, majd felálltam, és arra hivatkozva, hogy hív a természet, kimentem az irodából. Ludacris 5 perc múlva tényleg megjelent, így ketten átmentünk a szomszédos stúdióba. Leültünk egymással szemben, leírtam neki a rap részt, majd elkezdtem énekelni. Annyira jól esett kiadni magamból azt, amit tényleg gondoltam. Ludacris hamar ráérzett a dal lényegére, zeneiségére, és ritmusára, ezért az ő része is tökéletes volt már. Mikor már 3-szor énekeltük el végig, valaki megköszörülte a torkát mögöttünk. Matt és a kis kopasz koma állt mögöttünk, mosolyogva.
- Csinálhatjuk élesben? – kérdezte menedzserem.
- Elfogadtuk az ajánlatot, kezdődhetnek a próbák. – ült le mellénk a kopasz. Ma először mosolyogtam őszintén.

                                           ~ Ariana ~

10 perce csak csendben ülünk a konyhában, senki nem csinál semmit, csak bambulunk magunk elé, és gondolkozunk. Gondolkozunk azon, hogy Lisa miért pasizott be, Harry miért nem jön ki a szobájából, ők ketten miért nem találják meg a közös hangot, és hogy Niall miért eszik még mindig. Nem így képzeltem el Lisa visszatérését. Azt hittem minden visszaáll a régi kerékvágásba, minden happy lesz, mint 3 évvel ezelőtt, de sajnos nem így történt, és ez nagyon zavar. Nem értem a viselkedését. Olyan taszító Harryvel, és mindennel, ami a göndör sráccal kapcsolatos.
Miután a fejem már zúgott a sok agyalástól, felpattantam, így megijesztve a többieket, akik kis híján kiestek a székből.
- Nekem ebből elegem van. – jelentettem ki.
- Nekem is, nagyon. – csatlakozott Danielle.
- Gyűlölöm, ha veszekszenek. – morgott Niall, teljesen jogosan. Én se törődtem ebbe az egészbe bele, ha egyedül nem is megy nekik, akkor majd segítséggel fognak összejönni, méghozzá általam. Elővettem a telefonomat, majd tárcsáztam Lisát.
- Te mit csinálsz? – kíváncsikodott Zayn, de csak intettem egyet, hogy úgyse fogom most elmondani. 2 csörgés után barátnőm beleszólt.
- Szia.
- Szia. Otthon vagy? – kérdeztem.
- Öhm, nem. – hallottam, hogy becsuk egy ajtót maga után.
- Akkor hol vagy?
- A stúdióban.
- Új számot vesztek fel?
- Igen, egy duettet.
- Kivel duettezel? – vontam fel egyik szemöldököm, mire a körülöttem lévők felém kapták a fejüket. Szerintem kitalálták, hogy kivel beszélek.
- Nem tudom, hogy elmondhatom-e.
- Te nem bízol bennem? – lett kicsit idegesebb a hangom. Tényleg szarul esett.
- Dehogy, bolond. Csak valami szerződés szerint nem árulhatom el még a családtagjaimnak sem. Tiszta hülyeség.
- Akkor elmondod?
- Ludacris.
- Neked Ludacris-szal lesz egy közös számod? – lett magasabb a hangom. A körülöttem lévők is lesokkolódtak picit.
- Csitt már, Ariana. – morgott, mire egy bocsi-t motyogtam.
- És mikor érsz haza?
- Hát.. kb egy óra. De miért? – éreztem a hangján egy kis félelmet.
- Beszédem van veled!


Ludacris




42 megjegyzés:

  1. Na ilyenkor kéne azt csinálni valakinek, hogy összebilincselik Harryéket pár napra ;).Komolyan annyira imádom a blogodat és elképesztő ahogy az idegeimmel játszol;)Jó rész lett csak így tovább;)

    Puszi: A.*

    VálaszTörlés
  2. áá de jóó:33
    béküljenek már kiiiiiiiiii.:| :D
    mindig olyan gyorsan elolvasom.:( xdd
    várom a köviit.
    Nikii c:

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon jó lett,mint mindig!(: Én nem bánom,hogy Harry és Lisa még nem találtak újra egymásra,ez is sokkal jobb :D

    VálaszTörlés
  4. wááá bassszuuus tök hamar elolvastam:(( mostvárhatok egy hetet a kövire:((

    VálaszTörlés
  5. nem bírom... miért nem békülnek ki!??! eldobom az agyam :D húú nagyon kíváncsi vagyok a következő részre... remélem kibékülnek !! dejó is lenne

    VálaszTörlés
  6. nagyon ügyes vagy..És én is várom a nagy kibékülést..:PP

    VálaszTörlés
  7. Hát ez valami kibaszott jó lett-bocsika,de ez az igazság :D- Na szóval. Imádom ahogy veszekednek,ahogy szerelmesek egymásba,és idő közben már lejátszódott a fejemben hogy miként lesznek a dolgok ám nem erre számítottam :D Sokkal de sokkal jobb lett *o* Már nagyon várom a kövit,s remélem a is ennyire nagyon jó lesz ;)
    Pussz,Betti :)xx

    VálaszTörlés
  8. vááááááá,istenem,hogy a francba lehetnek ilyen szerencsétleneeeek?!?!?!? :DDD komolyan,tényleg bekéne őket zárni egy szobába,hogy meg beszéljék a dolgaikat://vááá,ha már nem képesek szóba állni veszekedés nélkül,akkor legalább a srácok,Ariana példáját követve INTÉZKEDJENEK!!!! sűűűrgősen,gyorsan! :D

    VálaszTörlés
  9. ajjj.... nem fogok kibírni egy hetet a kövi részig. Nagyon várom már. Neked aztán van tehetséged ahhoz, hogy játssz mások idegeivel. Remélem Harry és Lisa ki fognak békülni...

    VálaszTörlés
  10. ja és még valami a barátnőmnek már 2 hónapja említettem a blogod és bisztattam h olvassa de nem.Elkezdte múlthéten azt mondja imádja és egyfolytában sír a részeken mert nem békülnek ki Lisáék és álmában felébredt éjfélkor és sírt meg nem kapott levegőt... éés én ezzel azt szeretném mondani h sztem úgy tudnánk a legjobban segíteni rajta hogyha minél előbb meglenne a kibékülés xDDDDDD:D

    VálaszTörlés
  11. nagyonjó :))gratulálok

    VálaszTörlés
  12. hmm..elég jó lett megint! de remélem h lisa és harry között lesz valami,mert ez igy rossz!:( :(
    x.bella

    VálaszTörlés
  13. Huhh nagyon jóó lett ez a rész is, már nagyon várom a kövit^^

    VálaszTörlés
  14. Nagyon joo lett imádom ezeket a kis feszült pillanatokat imádom a blogodat is szóval csak igy tovàbb

    VálaszTörlés
  15. Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon jol irsz<3 imadom a blogodat es nem tudok vele betelni :D ezert a heten elolvastam megegyszer az elejetol:DD
    Nagyon nagyon nagyon nagyon varom a kovetkezot:D
    Puszi: Petra:)

    VálaszTörlés
  16. hát ilyenkor kell befejezni?! és most elvárod,h várjunk rá bőő 1 hetet,amíg kiderül?! te aztán tényleg szereted húzni az ember agyát.:DDDDD
    IMÁDOM a blogod,jobbat még nemnagyon olvastam.;)

    VálaszTörlés
  17. whíí nagyon szuper lett!! :D wáá ezt nem bírom, ÖSSZE KELL JÖNNIÜK, NINCS MESE!!:DDD imádom!♥

    VálaszTörlés
  18. Nektek egy hét suli és utána szünet?! Dejó nektek, nekünk még járni kell egy csomót, meg még lesz szombaton is tanítás...
    Amúgy a rész az nagyon jó volt, élveztem minden szavát :))

    VálaszTörlés
  19. Deee dedede joooo ! Most olvastam el az osszeset es es...nm tudok mit mobdani mint h remekul irsz kerlek folytasd .varom a kovit nagyon *-*

    VálaszTörlés
  20. Sziia :)) Szerintem is nagyon jó lett tetszik , hogy Lisa nem borul bele egyből Harry karjaiba de azért jó lenne és most meg várhatunk egy hetet az új részel :( !! Nagyon jó lett <3 :') Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  21. Szia!Rohadt jó az összes rész4..nagyon ügyes vagy!..én és a nővérem már nagyon várjuk a kövi részt!..sieess vele!:DDD

    VálaszTörlés
  22. Nem tudom más szóval kifejezni magam csak azzal, hogy:IMÁDOM!!!Nagyon várom a következő részt!!Ügyi vagy csak így tovább!!(: Siess!!*-* Ölel Szabina<3.

    VálaszTörlés
  23. annyira nagyon jóóó*-*
    de jöjjenek már újra össze.:D
    siess a kövivel.xx

    VálaszTörlés
  24. Nagyon tetszik a blogod, bár csak nem rég kattantam rá... elég rendesen.! ;)
    Siess a következővel:)))
    Puszi, E*

    VálaszTörlés
  25. nagyon jó lett...........siess a kövivel *-*

    VálaszTörlés
  26. WOOOooW!!!!!! *O* csak ennyit tudok írni!

    VálaszTörlés
  27. Szija Adrii!! Nagyon tetszett a fejezet, és meg kell hogy mondjam marha ügyes vagy. Lehet, hogy még nem békültek ki, de az az érzésem, HAPPY AND lesz a vége mindnenek..:D fúúú. szóval amik kifejezetten tetszettek ebben a részben:
    ---------Amikor Zayn szemszögét olvashattuk, és össze volt szegény srác zavarodva, hogy most sírni fognak és komolyan vesz egy "Testbeszéddel foglalkozó könyvet"...
    ---------Eleanor majdnem betörte Harry szobálya ajtaját, és ahhoz kapcsolódó részeken sokat mosolyogtam. :)

    ---------Ludacris-sal leléptek mert unták a menedzsereik dumáját, és leléptek, aztán elkezdték csak úgy a dalt :)
    ---------A képek Lisa ruhájáról is nagyon tetszettek.. olvastam aszt hiszem a multkori fejezet utáni hozzászólásokat, és teljesen meg voltam döbbenve, hogy valaki leszólta őket. szerintem pedig igen is jók, és szépek, és én is úgy gondolom hogy nem kell azért járnia olyan flancos succokban mert sztár.. minek?? ő anélkül is Lisa. mármint egyszerű hétköznapi, de mégis menő ruhákban... Hajrá a kövi fejezettel, mi szeretjük nagyon a történetedet, Lisát a One directiont, és téged is, és wáááh. we love your story :DDD puszi<3

    VálaszTörlés
  28. nagyon jó!!!mikor lesz új?(nincs kiírva:)))

    Flóra

    VálaszTörlés
  29. TE JÓ ÉDES SZENT SZAR!! most kezdem el olvasni és 2 nap alatt elolvastam az egészet. hát hol is kezdjem.. talán az elején. egyszerűen imádtam egy tündér mesébe illet de komolyan és az is tetszett hogy nem úgy kezdődött mint a legtöbb hogy valami hüly koncerten találjoznak és nagyon tetszett ez a ustrimes ötletis:) aztán hogy ő is énekelni kezdett és hogy összejött harryvel márcsak pont voltaz i-n:) és mikora turné elején kitalálta hogy ő hozzá akar menni ott végem volt. aztán persze mikor megjelent alexis.. uhh annyira irritáló volt hogy szívem szerint én mentem oda volna felpofozni aztán egyesé el mindenkit hogy hittek neki harry talán kapott volna egy olyat mint blake. ja igen blake.. hát elején szimpi volt mikor még összeütöztek egy másik srác jutott róla eszembe:') de miután már rámozdult rohadz ellenszevs lett nekem nem érdekelt milyen helyes is.aztán persze kiderült hogy még csalja is ott valahogy betelt az a nemlétező pohár. de mindegy ennyit szerettem volna csak róla. szóval alexis... ja igen el nem tudom képzelni hogy harry mit gondolhatott aztán csodálkozott hogy lisa nem akar neki még egy esélyt adini? tipikus férfi..pff és nem is tudom meyik részbe volt mikor kiosztotta lisa alexist. háát azt nagyon imádtam:D és mikor "feladta" az éneklést és vissz ment chikagoba.. .na erre egyáltelán nem számítottam és ezt is mádom ebben a blogban hogy sose az történik amire számit az ember.. na de vissza szóval és be mnt főiskolára azon nagyot néztem de nem akkor át mi.t mikor az volt kiírva hogy '3 év múlva' ott egyszerűen lesokkoltam hogy 3év?!?!!ez komoly hogy addig nem ment vissza?!?! kb ilyen voltam:D de mikor miderült hogy vissza megy énekelni iszonyat örültem mondván hogy újra lesz szó a fiúkról és arianaról:) ja és a búcsu videó hát hallod baszki azon itt bőgtem mint állat szó szerint patakokba folytak a könnyeim és azzal se foglalkoztam hogy valaki benyit és meglát szétbőgött fejjel akkor csak az érdeket hogy szegény fiúk és ariana és zayn(mondjuk ő is fiú de direkt külön említettem) és akkor most jöjjön zayn. hát hallo tegnap ott tartottam csak hogy elment és tökre hiányznakegymásnak és mikor zaynre gondolt konkréta a sírógörcs kerülgetett de aztán rájöttem hogy társasában vagyok vagy éppen óránesetleg pont az utcán sétálok és akkkr nem lett vilna szabad csak úgy elsírnom magam.találn kicsit furcsa lett volna.. de amúgy nagyon imádom azt a srácot ebben a blogban hihetlen hogy milyen jó batát:') ha most nem gonddd a töbieket nem részletezném külön külön mert az navyon sokáig tartana. a lényeg hogy szint mindenki imádok:))) ja és mikor hazjöttem mondjuk tegnap 2körül és elkezdetm olvasni egyszercsak felnézem és azt láttam hogy 6 óra van. mondom vadafak:D és csak azt tűnt fel hogy falom a fejezeteket:P mikor le kellett rak
    om hy elmenjek aludni vagy csk wcre egyszerűen nem voltam képes rá és a suliba is gondoltam rá hogy na most elő veszem é olvaon vagy esetleg a buszon de letettem ról mert ki tudja mikor tör rám a sírhatmék:') hát azt histem mindent elmondtam/leírtam.. ja nem a mostani rész hát egyszerűen nem tudok mit mondani arra mit harold csinált mint már említettem tipikus férfi.. nem hogy kűzdene a lányért, nem inkább megpróbálja féltékennyé tenni.. aztán csodálkozik ha pofára esik.. na most már szerintem tényleg mindent leírtam a lényeg hog nagyonagyon várom a következő részt!!!:))) ja és hogy bárt meggennék egy olyan barátért még hacsak ő lenne az egyetlen akkor is:') szerintem ténylegennyi:DDD xxx

    VálaszTörlés
  30. Nagyon jó!Grtaulálok!Most látom h 90 000 fölött van az oldi látogatottsága *-*.WOW!Hajrá!A blog végére tuti meglesz a 100 000!Na az már komoly lenne!De megérdemelnéd és biztos összehozod!Drukkolok és olvasok :D

    VálaszTörlés
  31. Szia nagyon jó lett ez a rész is ! Nagyon szeretem a hogy irsz a te torténeted hozta meg nekem az ikhletet szeretném ha olvasnad/véleményt irnál rolla kerlek nekem sokat számitanna!

    VálaszTörlés
  32. Szia. Az egyik barátnőm ajánlotta a blogot, amit telefonrol kezdtem el olvasni. Az első fejezetben még átlagosnak tűnt, de később egyre jobban belemerültem. A végén már mindenhol ezt olvastam..és az utolsó Pár részen ne akard tudni hogy folytak a könnyeim..olyan jól írsz. Ilyet még nem váltott ki belőlem blog. Ügyes vagy, hatalmas puszi: Sophie.xx

    VálaszTörlés
  33. Hi! I'm Harry! jól van csak nem tom na lehet már szóltam, de ha nem ezerbocsi. Tudod volt az 1DBA mondjuk lehet már szóltam...hmm...na tök mind1 csk még senki nem kért a díjára képet most elkezdtem írni a nyerteseknek :D itt kérdezem kinek a képét kéred a díjra? Természetesen az 1D-ből :D ammm meg neked azért is akartam írni, h nem tudnánk lebonyolítani egy üzleti megbeszélést xD pl. fb-n vagy twitteren? Remélem hamar visszaírsz :DD
    puszi, Dory... http://onethinglotdream.blogspot.hu/
    ammm ez is jó rész lett bár még múlt héten olvastam ;) :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jelölj be Facebook-on (fent ott van az elérhetőségeknél), és írj rám, aztán ott mindent megbeszélünk!:)
      Adri xx.

      Törlés
  34. next please ! love it !
    Anna

    VálaszTörlés
  35. Jajj nagyon tetszik a fejezet marha ügyes vagy. :) remélem még sokáig lesz ez a történet :) szomorú vagyok, hogy pont a szülinapomon nem hoztál fejezetet, de nembaj. :) tudom hogy neked is van dolgod, és nem csak avval foglalkzol :) siess a következővel :) és jó legyen ám!! :D bár te nem tudsz rosszat írni :):) <3 adri voltam ,love

    VálaszTörlés
  36. Nagyonntetszik a Blogot 3 napja csak olvastam az Alexises résznél már folytak a könnyei csak igy tovább emélem lesz folytatás :D <3

    VálaszTörlés
  37. nagyon jó a blogod istenem *-* ezt akár kiadhatnád ifjusági regénynek is :D láttom réggi szóval ujjat :D

    VálaszTörlés
  38. Szia :DD segítesz beindítani a blogom PLS *-*

    http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=6753564124225734433#publishedcomments

    VálaszTörlés