2012. november 17., szombat

95.rész

Sziasztok! Nagyon szépen köszönöm a 80 rendszeres olvasót, a 34 kommentet, és a 84.000 oldalmegjelenítést.:D Nem is beszélnék sokat, csak annyit, hogy LÁTTÁTOK A MAGYAR X-FAKTOR ELEJÉT? A fiúk voltak benne.:DD Kis híján leestem a székről.:DD
20 komment, és jöv'hét szombaton jelentkezem.:D Pusszantás.♥


                                                ~ Fuss! ~

                                               ~ Harry ~

Egy rohadt nagy balfasz vagyok. Amint beültem az autómba, rájöttem, hogy miket mondtam Lisának. Gyűlöltem magam, és hogy ezt nyomatékosítsam, erősen belefejeltem a kormányba. A fejem lüktetni kezdett, de pont nem tudtam ezzel foglalkozni. Ezek után várhatom, hogy újra belém szeressen, vagy egyáltalán hozzám szóljon. A betegsége miatt ment el, én pedig a fejéhez vágtam. Szívem szerint most azonnal vissza mentem volna, és addig kérek bocsánatot, amíg Lisa meg nem szán, de mint minden helyzetben, most is az eszemre hallgattam, ezért beindítottam a kocsit, és a One Direction házig meg sem álltam. Szükségem volt valakire, aki megvigasztal, de a többieket ismerve csak jól le fognak szidni, amit nagyon megérdemlek. A házba belépve Eleanorba ütköztem.
- Bocs. – kerültem volna ki, de visszanyomott maga elé.
- Mi a baj? – nem hiába a legjobb barátom barátnője.
- Semmi. – vágtam rá zsigerből, de a két hitetlenkedő szempárnak nem akartam, és nem is tudtam volna hazudni. – Lisa. – nyögtem ki.
- Mit csináltál? – hunyorgott.
- Megbántottam, de nem akartam! – estem pánikba. El szétnézett, és mivel senki nem volt a közelünkben megragadta a karom, és behúzott a legközelebbi szobába, ami történetesen Perrie és Zayn közös hálója volt. – Ha ez az ágy mesélni tudna.. – fintorogtam, mire a barna hajú lány felnevetett, de aztán újra komoly lett.
- Mit mondtál Lisának? – nem akartam többet kertelni, így az egészet elmeséltem. – Harry.. – húzta el a nevem hitetlenkedve. – Te nem vagy normális. – szidott le.
- Tudom, de egyszerűen csak kicsúszott a számon. Zavar, hogy utál.
- Már miért utálna?
- Csak rá kell nézni. Szinte megöl a szemeivel. Én szeretem, a francba is! – kaptam a fejemhez kétségbeesetten.
- De akkor Cammy? Nem értelek Harry.
- Ő csak egy alkalomra kellett Eleanor. Egy cicababa.
- Azt hittem, már nem játszol a lányokkal. – fonta össze kezeit a mellei előtt.
- Nem is. Ő se azért volt velem, mert szeret. Csak a pénzem kell neki, meg a hírnév.
- Akkor most már végképp összezavartál. – nevetett fel kínosan.
- Csak vigasztalódni akartam, mikor Lisa közölte velem a bulin, hogy van pasija. És mint ismersz, az ágyban szoktam vigasztalódni, amire korántsem vagyok büszke, de ez van.
- Állj! – emelte fel a kezét. – Lisának van pasija?
- Azt mondta. – grimaszoltam fájdalmasan. Nem számítottam arra, hogy az előttem álló lány jóízűen nevetni kezd. – Ezen mi ilyen vicces?!
- Arra nem is gondoltál, hogy Lisa csak hazudott? – húzta fel egyik szemöldökét pimaszul. Mint a mesehősöknek, képzeletben nekem is fellobbant fejem fölött a lámpa.
- Basszus, tényleg. – csaptam a homlokomra. – Akkor csak el kell érnem, hogy elszólja magát. Féltékennyé fogom tenni. Igen, pont ezt fogom csinálni!
- De..
- Imádlak! – nyomtam egy cuppanós puszit El homlokára, aztán vidáman kiugrottam a szobából, így beleütközve az éppen akciózó Perrie-be és Zayn-be. – Bocsi. – nevettem. – Hé, Zayn! – léptem vissza az 5 centiméteresre nőtt szemű fiúhoz. Egyáltalán nem zavart, hogy a szőkeség Zayn csípőjén ül, és zavarában tiszta vörös. – Lisa itt lesz este?
- Aha. – nyögte ki még mindig lefagyva. Közben Eleanor is kijött a szobából, és észrevétlenül elsurrant.
- Aztán védekezzetek! – kacsintottam, majd otthagytam őket.
- Kössz a tippet, Styles. – morgott Zayn, de jelen pillanatban nem érdekelt. Elővettem a telefonomat, és a fülemhez emeltem. 4 csörgés után beleszólt az ismerősen idegesítő hang.
- Szia Harry.
- Van valami programod ma estére, Cammy?

                                              ~ Lisa ~

Miután kellőképpen felhúztam magam, felbaktattam a szobámba, becsaptam az ajtót, és pár percig csak egy helyben álltam, a hajamat markolva, és próbáltam nem nekiesni semminek. Olyan ideg tombolt a szervezetemben, hogy a többieknek szerencséjük volt, amiért nincsenek a közelemben. Kicsit ironikus ez az egész.. most így írjak szerelmes számot? Hakuna Matata..szép az élet nemde bár? Hát nem. Mivel valamit kezdeni akartam magammal, ezért magamhoz vettem a papírt, és a tollat, majd kisebb gondolkodás után írni kezdtem. Ez nem szerelmes dal lett, sőt.. az ellentéte. A címe a „So Silly” lett, és miután a szöveg meg volt, beültem a zongorához, és meg is zenésítettem. Viszont az elejét annyira üresnek találtam, ezért a hirtelen ötlettől vezérelve felhívtam Matt-et.
- Szia nagylány. – köszönt.
- Szia. Figyelj, egy kis segítségre lenne szükségem. – ezt úgy mondtam, mintha eltévedtem volna London egyik sikátorában.
- Hallgatlak. – hallottam, hogy leül.
- Készen van az egyik szám, de az eleje üres. Tudnál szervezni valami rappert, vagy énekest, aki az elején elrappelne egy kisebb versszakot? – pár másodperc csend követezett, amiből azt a következtetést vontam le, hogy gondolkozik. Milyen okos vagyok.
- Meglátom mit tehetek, de szerintem sima ügy. Ha van valami, majd hívlak. Amúgy minden rendben? Zaklatottnak tűnsz.
- Most ugrottunk egymásnak Harryvel, de nem érdekel. – fogalmam sincs miért mondtam el, de abban a pillanatban ezt láttam helyesnek.
- Ti verekedtetek? – sipákolt. Hülye.
- Hát persze. Ő ásóval, én pedig láncfűrésszel estem neki. Szerinted? – nevettem fel, de korántsem jóízűen.
- Ne ijesztgess. Beszéljétek meg, jó? Egyikőtöknek sem tenne jót ez a kis mosolyszünet! – kis mosolyszünet, ami azóta tart, mióta betettem a lábam a házukba.
- Oké, persze. – csak le akartam már tenni a telefont. Eszem ágában sincs Harry-vel jó pofizni. – Most leteszem, szia.
- Szia.
Az idő 6 óra körül mozgott, mire elszántam magam arra, hogy készülődni kezdjek. Megígértem Louis-nak, hogy jelenlétemmel boldogítani fogom őket, és nem akartam csalódást okozni a répafiúnak. Letusoltam, megfésülködtem, fogat mostam, majd magamra vettem egy rövid, pánt nélküli „kezes lábast”, ami a deréknál egy vékony barna övvel volt díszítve. A sminkemet a legegyszerűbbre vettem, csak szempillaspirált használtam, szemceruzát, és egy kis halvány bézs színt a szemhéjamra. A barna magassarkú felvétele után megigazítottam a ruhámat, és pár „minden oké” mosoly próbálgatása után leoltottam a lámpákat. 




Alig, hogy ráléptem az első lépcsőfokra, megszólalt a csengő. Az ajtó kinyitásakor Ariana vigyorgó fejével találtam szembe magam.
- Hát te? – mosolyogtam, miközben viszonoztam az általa kezdeményezett ölelést.
- Nem akartam, hogy meggondolt magad, ezért érted jöttem. – nem válaszoltam semmit, inkább csak végigmértem. Egy halványzöld ruha volt rajta, melyen fekete csipke díszelgett a derék résznél. Nagyon szép volt, mind a ruha, mind Ariana. Bezártam a házat, majd a mellettem mesélő lánnyal indultam el a fiúkhoz. – Reggel mi volt a bajotok? – sandított rám.
- Mi ez a többesszám?
- Te és Harry.
- Semmi. – tudtam le ennyivel. Vagyis csak akartam.
- Lisa.. a barátnőd vagyok. Azért, mert 3 évig nem láttál még ugyanúgy elmondhatsz nekem bármit.
- Tudom. – sóhajtottam. Elmondanám, de haragszok magamra a hazugság miatt, és Arianát is meg akartam kímélni ettől az egésztől. – Egyszerűen csak nem a legjobb a viszonyom Harryvel.
- Biztos?
- Igen. – villantottam felé egy mosolyt. Még egy hazugság.
- Képzeld, Harry elhozza azt a lotyót is. – morgott barátnőm.
- Kit? – kaptam fel a fejem.
- Cammy-t. Ő a „barátnője”. – hadonászott. Egy egészséges grimasszal fordultam ismét előre.
A házból tisztán kihallatszott a zene. A srácok szerencséje, hogy a szomszédok nincsenek itthon, vagy éppen halláskárosultak. Belépve megcsapott a grillezett hús illata. Ariana szorosan jött mögöttem, miközben motyogott valamit, de Tacarbro – Tacata c. slágere miatt semmit sem hallottam. Rengeteg ember volt idebent, nagy részüket még életemben nem láttam. Nagy nehezen átverekedtük magunkat a tömegen, és szinte átestünk a nagy üvegajtón. A kert szintén dugig volt, ezért életemben először hálát adtam azért, mert nincs emberfóbiám. Egy kis keresgélés után megláttam Perrie-t, aki olyan szinten integetett, hogy Zayn alig bírtra az ölében tartani. Mikor odaértünk hozzájuk, szemet szúrt egy ismeretlen arc. Szögegyenesre vasalt haja lazán omlott vállára, körmét reszelte „halálra unom magam” arckifejezéssel, de mikor meglátott, belém fúrta pillantását, és szemei szikrákat szórtak. Ez még nem is érdekelt volna, de mivel Harry ölében ült, nagyon is baszta a csőrömet. Farkasszemünknek Eleanor vetett véget, aki elém állt, és megölelt. Végigszorongattam majdnem mindenkit, aztán leültem közéjük.
- Cammy vagyok. – szólalt meg a csaj, és kihúzta magát.
- Nagyszerű. – Ki kérdezte? Mosolyogtam, mire Danielle kuncogni kezdett. – Ha nem tévedek, Harold barátnője? – vontam fel egyik szemöldököm.
- Pontosan. – krákogott. Még az orrából is alapozófelhők ugrottak ki. Persze csak képletesen. Agyonsminkelt, hajszálvékony, villantós ruhában illegő plasztikcica. Mert hogy azok a mellek nem igaziak, az is biztos. – Te pedig a volt barátnője. – vigyorgott. Pfhu, kis csaj..most írtad alá a halálos ítéletedet. Ha harc, hát legyen harc.
- Igen, a VOLT. – hangsúlyoztam erőteljesen, Harryre sandítva, aki profin kerülte a pillantásomat.
- Kaja! – jelent meg mögöttem Louis, és a kezembe nyomott egy tányért, 3 szelet hússal megpakolva. Eddig is tudtam, de most bebizonyosodott számomra, hogy ennyi abnormális mellett lehetetlen nyugodtan táplálkozni. 20 perc után a tányérom üres volt, de a szememből folyt a könny, hiszen Lou a szokásos formáját hozta. Ide, vagy oda az a 3 év, ő egy picit sem komolyodott. Mondhatni, hogy ezután kezdődött el az igazi buli. Nem volt kedvem táncolni, de mindig volt valaki, akivel beszélgetni tudtam. Sok helyes srác nézett meg túl feltűnően, de nem érdekelt. Én csak lerökönyödve néztem, ahogy Harold és Cammy „táncolnak”. Szexuális előjátéknak nézett ki. Hogy ne hazudtolják meg magukat, el is vonultak szobára. Komolyan mondom, rám tört a hányinger.

                                              *~*~*

- Köszi srácok, nagyon jól éreztem magam. – hálálkodtam Liamnek, miközben az asztalról szedtem le a tányérokat. A mosogatógépbe raktam őket, aztán kimentem a nappaliba. Cammy ott ült a kanapén, Harry ingében. Annyira zavart, ahogy rám éz. Sugárzott belőle a gyűlölet, a megvetés, és a dicsekvés, amit aztán végképp nem értettem. Mellé ülni semmi esetre sem akartam, ezért a másik ülőalkalmatosságra huppantam le, és elővettem a telefonomat.
- Tetszik a cipőd. – törte meg a csendet Cammy. Azt nem értettem, hogy a többiek hova tűntek.
- Kössz. – vágtam egy értetlen grimaszt.
- Miért vagy ilyen ellenséges? – tette keresztbe lábait, és kihúzta magát.
- Mert nem kötelességem, hogy jóban legyek mindenkivel. – tettem vissza melleim közé a telefont.
- Pedig van bennünk közös dolog. – ránéztem. Biztos, hogy ez lehetetlen. – Mindketten tudjuk, milyen Harry az ágyban. – kacsintott.
- Ezt most komolyan velem akarod megbeszélni? – álltam fel.
- Csak annyi különbséggel, hogy engem többre tart, mint téged. És hát.. ezen meg sem lepődök. – állt fel ő is, keresztbe tette a kezeit, és egyik szemöldökét gúnyosan felhúzta. Minden bizonnyal várta a dühkirohanásomat, amit csupán csak azért sem adtam meg neki, hogy ne örüljön a feje. Ahogy a mondás tartja, az ellenségnek az fáj a legjobban, ha téged mosolyogni lát. Pár másodpercig pókerarccal néztem őt, aztán harsányan felnevettem, és a drámai hatás kedvéért még a nem létező könnyeimet is törölgetni kezdtem.
- Hogy te mennyire vicces lány vagy.
- Nem viccnek szántam. – mért végig idegesen.
- Pedig ez nem más, csak egy vicc. Tudod, lehet, hogy téged többre tart mint engem, de csak azért, mert az ágybeli tapasztalataid felülmúlhatatlanok. Szerinted szeret? Érez irántad bármit is? Térj észhez drága, és vedd észre, hogy csak dugványolni szeret téged. Ennek a kapcsolatnak nincs értelme, de ahogy téged elnézlek, neked se szerelem kell, hanem a pénz, és a hírnév. És erre csak annyit tudok mondani, hogy gratulálok édes. – veregettem meg a vállát, majd elmentem mellette. Haha, nyertem. Hallottam az ideges fújtatását, és a toporzékolást, de csak jólesően mosolyogni tudtam. Alig tettem meg 2 lépést, valami erősen a fejemnek vágódott, és pár pillanatig elvesztettem az egyensúlyomat. Megfordultam, és a büszke fejű Cammy-vel találtam szembe magam, a lábam előtt pedig egy távirányító hevert.
- Ne merészelj még egyszer ilyen hangnemben beszélni velem. – oktatott ki, de még nem tudta, hogy nagyon rossz fába vágta a fejszéjét. A kezeimet ökölbe szorítottam, és idegesen csillogó szemekkel néztem rá. Láthatta, hogy nem fogom ennyiben hagyni, ugyanis hátrálni kezdett a kert felé.
- Fuss. – suttogtam, de ebben a csendben tisztán hallható volt.
- Harry. – sikította el magát, de már késő volt. Mint egy manöken, úgy kerültem meg a kanapét, és az éppen Harry nevét sikítozó lány után eredtem. Nem jutott messzire. Megmarkoltam szőke hajkoronáját, és a mellettünk lévő medencébe dobtam. Köhögve jött fel, de ennyivel nem akartam, hogy megússza. Utána ugrottam, ismét a hajába markoltam, és erősen ráncigálni kezdtem, míg ő a „Harry” sikítását kibővítette „Harry segíts” mondatokra.

                                            ~ Harry ~

Az emeleten pakoltunk össze, mivel drága vendégeink a kérésünk ellenére ide is feljöttek. Szét volt szórva a chips, a váza a földön, és gyanús foltok a falon. Fujj.. Nagyban sepregettem, mikor sikítást, és a nevemet hallottam meg. Egyszerre egyenesedtünk fel mind a 9-en, és egymásra néztünk. Most már azt hallottam, hogy „Harry segíts”.
- Lisa és Cammy egyedül vannak lent, igaz? – kérdezte ijedten Perrie. Úgy esett le a mondat mondanivalója, mint lelőtt fecske az erdő sűrűjébe.
- Basszus. – ugrottam fel, és amilyen gyorsan csak tudtam, lerohantam a lépcsőn, nyomomban a többiekkel. Háromszor majdnem elestem, de nem érdekelt. Ahogy közeledtem a kert felé, egyre hangosabbak lettek a sikítások. Biztos voltam benne, hogy baj van. Az üvegajtón átestem, de amint megláttam az elém táruló helyzetet, felkelni képtelen voltam. Csak leblokkolódva néztem, ahogy Lisa és Cammy egymás haját tépi a medencében, lefojt sminkkel, idegesen. Zayn volt a leggyorsabb, és annak ellenére, hogy nem tud úszni, beugrott a két lány közé, és valahogy szétválasztotta őket, de nem akart az olyan könnyen menni. Liam segítsége is kellett, mire a két lány már medencén kívül volt. Szó szerint le kellett fogni mindkettőt, mert kapálóztak, és ha elengedik őket, tuti újra egymásnak ugranak. Észhez tértem, és felálltam a földről. Odasiettem Cammyhez, és átvettem Liamtől.
- Lisa. Hé, Lisa. Hagyd..abba. – nyöszörgött Zayn, miközben próbálta megfékezni a barna szépséget, kinek szeme most dühtől csillogott. Cammy csak hozzám bújt, és sírni kezdett. Lisa kirántotta magát Zayn kezei közül, és rám nézett.
- Ez mégis mit jelentsen? – kérdezte Liam felelősségteljesen.
- Kérdezd Cammy-t. Talán nem kellett volna a fejemhez vágni a távirányítót. – morgott még mindig dühösen Lisa, és kezéről a szőke hajszálakat próbálta leszedni. Testéhez hozzátapadt a virágos ruha, és akaratom ellenére is beindult a fantáziám. A lehető legrosszabb helyzetben.
- Én nem is vágtam hozzád. – fakadt ki a karjaimban tartott lány.
- Akkor most mi van? – szólalt meg Perrie egy kicsit hangosabban a kelleténél.
- Csak annyi, hogy legyetek szívesek, és többet ne hozzátok a közelembe ezt a szukát. Kölcsönös az egymás iránt érzett gyűlöletünk, nem vagyunk egymás társaságára rászorulva. – kiabált Lisa, majd Cammyre nézett. – És örülj, hogy „Harry” – mondta nevemet magas hangon, minden bizonnyal ’barátnőmet’ utánozva – jó hallással rendelkezik, mert különben már hajad sem lenne drága. Soha többet ne merj rám kezet emelni, mert nem fogod ennyivel megúszni. Nem vagyok olyan, aki hagyja, hogy bántsák. Ezt nagyon jól jegyezd meg! – üvöltött, aztán megfordult, és kirohant a házból. Mikor egyedül hagytam őket azzal a céllal, hogy Cammy majd féltékennyé teszi Lisát, nem erre a vég kifejlettre számítottam.

62 megjegyzés:

  1. uu ez naggyon röviid rész lett .. nem teszel fel mégegyet ? :DF vagy akkor a köetkezőő legyen suplarészes :DD amugy nagoyn joo mint mindig !!! :)) sieesss a kövivel !!!

    VálaszTörlés
  2. nagyon jo lett csak rovid mar varom a szombatod xd !:))

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó rész,rettenetesen várom a következőt! nem tudod kb hány részes lesz?:)

    VálaszTörlés
  4. fhúúú..hát,ez..ez..megszólalni nemtudok!! eszméletlen jó lett,csak rövid :/ de ez a barbi baba mit akar?? és egyeltalán Harrynek hogy lehetett ennyi esze?!?!?! és jaaj,a lányok is olyan aranyosak,hogy Lisának meg valamilyen szinten Harrynek is akarnak segíteni :) bár,ezek után,nem hiszem,hogy gyorsan sikerülni fog. na mindegy, várom a következő észt! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól írsz!!!!DE LÉÉÉÉCI TEGYÉL FEL MÉG EGY RÉSZT MERT EZ RÖVID lett://
    De amúgy nagyon jól írsz!!és remélem minél hamarabb lessz kövi:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó :)) kár, hogy csak hetente hozol új részt! :/

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett, de legközelebb légyszi hosszab legyen és ne ilyenkor hagyd abba mikor már kezd érdekes elnni amúgy imádtam .

    VálaszTörlés
  8. Háhá ezen jót röhögtemxDD A kis kurvája megkapta muhahaa *büszkefej*. De ilyen marhaság is csak Harold barátunknak juthat eszébe.xD Feldobtad a kedvem, ez nagyonszuper lett! :D Azért azt meg kissé sajnálom, hogy Harry és Lisa nem találják meg az összhangot.. ilyen incidens után kíváncsi leszek mi lesz :DDD Várom a kövit kíváncsian! :D♥

    VálaszTörlés
  9. Hát komolyan, én Harry-t vágom mindjárt fejbe távirányítóval. Hogy lehet ennyire sügér?? -.- :DD eleve azt nem értem, hogy -már eleve a "3 évvel" ezelőttiekre emlékezve- honnan a francból gondolta, hogy, ha Lisa más csajjal látja enyelegni, akkor a karjaiba veti magát? O.o f*ck logic...
    egyébként csodálom, hogy a csaj haja nem csak paróka... :D
    Összességében naaaagyon tetszett, a tőled megszokott módon megint szuper részt hoztál. Azt viszont, hogy a többihez képest rövid lett, látom nem csak én vettem észre. Ha nagyon szépen mosolygok (amit te nem látsz, de mindegy) hozol még egyet? :D :P
    Mindenesetre várom a kövit!
    Puszi & nagyölelés: Bella. xx

    VálaszTörlés
  10. Jó lett. :) siess a következővel. :D Lisa ól megtépte :D xD Harry hülye. hozd őket össze kérlekkérlek. eggyütt lesznek még valamikor?? ugy igen.. légyszi hozd össze őket!! :D <3 love: Adri vtam énis :))

    VálaszTörlés
  11. Éééééés ismét egy szuper rész! Imádom ahogy írsz! Alig várom, hogy újra szombat legyen. Kíváncsi vagyok mi fog ebből kisülni. Érdekes. :)

    Puszi, Zsófii.

    VálaszTörlés
  12. milyen fiúk voltak az x faktoban?????a 1d??????azonnal válaszolj kérlek!!!!!!!!!!!!44

    VálaszTörlés
  13. szia bocsi, de nekem az az érzésem, hogy mindig egyre rövidebbek lesznek a fejezetek. ha nem így van, akkor javítsatok ki legyetek szivesen... egyébként jó lett. csak én is az előttem levők véleményét osztom, jó lenne ha végre össze jönnének újra vagy valami !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig szinte minden rész World-ben 6 oldal volt, csak most 5 lett, mivel már nem volt időm többet írni, de jövőhéten újra 6 oldalasat hozok.:)
      Adri xx.

      Törlés
  14. hú...nagyon jó volt,csak rövid...(:

    VálaszTörlés
  15. NAGYON JÓÓ:DD Imádom:$$♥ Kövi hosszú legyen!:3

    VálaszTörlés
  16. Juj nagyon jó volt igen picit talán rövid de a lényeg érthető volt így is nagyon nagyon tetszett <3 <3 és komolyana az 1D-s fiúk hogyan vagy mi??? :DDDDDD <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyi volt, hogy az elején, mikor elmondták, hogy "X-Faktor, a hangerő velünk van", megjelentek ők, és azt mondták(vagyis Louis, a többiek csak álltak), hogy "Sziasztok, mi vagyunk a One Direction, ez pedig az X-Faktor az RTL Klubbon." Persze angolul.:D
      Itt a videó.:) --> http://www.youtube.com/watch?v=e58O3D4YTmE&list=LL5YBYYcb0XXuYx-ySOBcsew&feature=mh_lolz
      Adri xx.

      Törlés
    2. Köszönöm szépen <3 :D

      Törlés
  17. Isteneem :D engem nem zavar,hogy rövidebb lett így is nagyon jó *-* de jól tette Lisa,hogy megtépte azt a Cammy-t :D a helyében én lehet bele is fojtottam volna a medencébe xD nagyon jó lett :D várom a következőt :)
    Nessa xx

    VálaszTörlés
  18. Az a száj tényleg azt mondja h bitch (bocsi a szóért :)) vagy csak én képzelődök???:DD

    NAGYÖLELÉS:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak morog, de a bitch jelző is illene ehhez a részhez.;)
      Adri xx.

      Törlés
  19. Hogy lehet ilyen jó fogalmazni? Most őszintén :D K*rva jó lett,és megint rohadt jó helyen hagytad abba mondhatom! Tudod milyen messze van még szombat?! :OOO még várhatok rá egy csomó időt-amit persze nem szívesen,de a rész érdekben megteszem-,bár nagyon merem remélni hogy az is ilyen jó lesz mint a többi.Egy kérdés: Milyen hosszúra tervezed a blogot? És lesz második évada,vagy feleslegesnek találod? Hmm,én nem találnám annak ;D Siess a kövivel mert már nagyon várom. És majd ha van időd kuksold meg az én blogomat is ;)
    Pusszi,Betti :)xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kezdetekben 50 részesre terveztem. Aztán lett belőle 100, most viszont fogalmam sincs, mert a történetet valahogy le kéne zárnom, és nem biztos, hogy 100 részbe bele fog férni, mert nem akarom elkapkodni se, ha már eddig sem tettem, szóval erre a kérdésre még nem tudok pontos választ adni.:)
      Őszintén megmondom, szívesen írnék én második évadot is, de ahhoz már nincs elég ötletem, és úgy érzem, hogy Lisából elég lesz ennyi.:) Így is nagyon sok rész van/lesz, több mint hittem. Viszont nem akarok eltűnni, mert egy új történetet fogok írni, aminek az első 18 része már készen van.:)
      Adri xx.

      Törlés
    2. Az is harrys blog lesz?:)

      Törlés
    3. Részben.:) 3 fiú fog főszerepet kapni.:) Niall,Zayn és Harry.:)
      Adri xx.

      Törlés
    4. Köszönöm,és értem :) Hát minden esetre már nagyon várom-azt is- *.*
      Betti:)xx

      Törlés
    5. dehogy elég lisából ennyi lisából sosem elég...de amúgy nagyon jó és remélem lesz még minimum 70 :) na siess a kövivel

      Törlés
  20. haha..full jó ez a rész.*-* <3
    x.bella

    VálaszTörlés
  21. adriii kérlek kérlek kérlek kérlek tegyél fen ma egy részt nagyon nagyon nehéz napom volt hatkor keltem (suliban nyiltnap volt) és kicsit lazítanom kell erre a legjobb a blogolvasás lécci lécci lécci plusz elve halálra unom magam csak egy részt kivételesen könyörgööööm :) <3 adrii szánj meg!! a barátom is ma csalt meg el kell terelnem a gondolataimat nagyon szépen kérlek:((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen segítenék rajtad, de a részeket nem előre írom meg, hanem az adott időpontra, és jelenleg a következő részből még egy betű sincs kész.:| Sajnálom! De azért kitartást!♥
      Adri xx.

      Törlés
    2. salynálom de azért köszi és jól esik :) ha ez nem szemétség azért megkérhetlek h minél előbb hozd az új részt?

      Köszönöm :)

      Törlés
  22. kérlek válaszolj!!:((

    VálaszTörlés
  23. szia adri!!

    mi is kérünk téged hogy rakj fel egy új részt mert a barátnőim itt vannak nálam és tökre unatkozunk és nagyon izgulunk hogy mi lesz a kövi részben:))amúgy nagyon jól írsz:)pls!!!!!(kérlek <3)

    Noncsi :))

    VálaszTörlés
  24. Szia kedves Adri:)
    Nem szeretnek karomkodni, ezert csak annyit mondok, hogy nagyooooooooooon joo lett:) Imadom ahogy irsz, eszmeletlenul jol fogalmazol:) Harry meg hulye xdd ilyen otlet meg az en agyambol sem pattanna ki, ami valljuk be eleg nagy szo:DD
    Varom a kovetkezot
    Puszi: Petra :)

    VálaszTörlés
  25. Háh, ez nagyon jó lett :DD Zerrie résznél akaratlanul is felnevettem -ami nem túl szerencsés mivel most épp hajnali háromnegyed 5 van.
    Várom a 24.-ét ^^

    VálaszTörlés
  26. Sziia imádom a sztorit De Lisat mégjobban megtépte a csaj ez nagyon jóó remélem azért összejönnek még Harryvel:) nagyon jó lett csak így tovább Várom a kövit!! Siess!!:)<3.

    VálaszTörlés
  27. Haha:DD
    ez nagyon jó lett.:DD
    szépen megtépte a kis plasztikot.:'DD
    várom a következőt nagyon jó lett :)) xx

    VálaszTörlés
  28. Sziaaa nagYon nagyon imadom remelem hamarosan hozod az uj reszt ez a CAMMY valami katasztrofa remelem h nemsokara Harry es Lisa egyutt lesznek es boldogan. ;)) nagyon brutal ahogy irsz TE CSINALOD A VILAG LEGJOBB BLOGJAT es most nem tuloztam. :) nagyon szeretnem h egy heten ketto reszt hozzal de tudom h ez nem egyszeru a suli miatt. :/ de megkoszonnem ha igy lenne!!! Puszi Blanca

    VálaszTörlés
  29. nagyon jó lett imádom siessssssss :)

    VálaszTörlés
  30. Sziaaa :D Nagyon jó lett siess a kövivel és nagyon tetszik hogy mindig más szemszögéből írod a történetet :DD *-*

    VálaszTörlés
  31. adriii <3 te vagy a legjobb blogger akit láttam/olvastam....imádom a történetet siess nagyon mert nem birom ki vasárnapig :( xoxo

    lucus <3:D

    VálaszTörlés
  32. sziia te isten tényleg nagyon jó lenne ha heti két részt hoznál na de mindenki azt akarja h henry meg lisa összejöjjenek de én nem ha megcsalta bünhő djön de mindegy te úgyis megcsinálod jóra úgyhogy hajrá...siess :D

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Nagyon ügyes vagy, imádom a blogodat! <3 A barátnőimmel együtt mi is szerkesztünk egyet. http://friendsandboyfriends-1d.blogspot.hu/ Szeretnénk mi is a fejezetek végére tenni ilyen tetszik/nem tetszik ˝számlálót˝ (vagy nemtom minek nevezzem) tenni, de nem tudjuk azt hol kell beállítani. Tudnál ebben segíteni nekünk??
    Előre is köszi :)
    Eszti

    VálaszTörlés
  34. Wíí!!!! Nagyonn kafaaa *o*
    Kár h rövid lett ..://
    Szörnyen élveztem h Lisa megtépi azt a kis bájgúnárt!!! :"DD
    Siess a kövivel ^^

    Dorcii

    VálaszTörlés
  35. Végre, végre és végre, hogy megtépte azt a szerencsétlen szukát. Huuuh.. most kiadtam magamból.;D
    Siess a kövivel, nagyon várom!
    LU
    x

    VálaszTörlés
  36. Hihi mindjárt megvan az ötven pedig csak kedd van adri :) ez àm a siker :D na ès meg is èrdemled nagyon jò <3 hajrá ìgy tovább :D de olyan rossz h szombatig várni kell :( pedig kb mindennap megnèzem de nem tom mièrt ùgyse tudod csak szombaton feltenni :(

    VálaszTörlés
  37. Mindjárt 50 pedig csak kedd van :) ez az igazi siker :) ....olyan jó meg is èrdemled azt a sok rajongòt na ìgy tovább <3

    VálaszTörlés
  38. a Debis blogodat fogod meeg folytatni? :) legyszi valaszolj.

    VálaszTörlés
  39. a Debis blogodat fogod meeg folytatni? :) legyszi valaszolj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogalmam sincs, még ezt magammal is meg kell beszélnem.:')
      Adri xx.

      Törlés
  40. nagyon tetszik a blogod komolyan annyira beletudom élni magam:) egy kérdésem lenne még hány fejezet van a végéig?:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folyamatosan írom őket, de reményeim szerint egy 9-10.:)
      Adri xx.

      Törlés
  41. MICSODA??!!!ADRI!9-10?!NE KÉRLEK!ÍRJ TÖBBET KÉRLEK SZÉPEN!!!!!ANNYIRA JÓ!99 EGÉSZ KILENCTIZED (: SZÁZALÉKBAN ERRŐL BESZÉLEK BARÁTNŐIMMEL!AZT REMÉLTEM MÉG MINIMUM (!!!)LESZ 10!!!NEM AKAROM H VÉGE LEGYEN!EGYIK FELEM MINDIG OLVASNI AKARJA A KÖVIT DE MOST H TUDOM ENNYI VAN HÁTRA...INKÁBB MARADNÉK ABBAN A TUDATBAN H NEM OLVASNÁM DE TUDNÁM BÁRMIKOR HA FÖLMEGYEK A HONLAPRA VÁRNAK A RÉSZEK,MERT IMÁDOM A BLOGODAT!FELHÁBORÍTÓAN JÓL ÍRSZ :))KÉRLEK HA TUDOD INKÁBB 7-RE FÉL 8-RA HOZD A KÖVIT MERT BARÁTNŐIM ADDIG LESZNEK NÁLAM ÉS JÓ LENNE H EGYÜTT OLVASSUK (ELŐBB AZT MONDTAM MARADNÉK A TUDATBAN H ... DE NEM TUDOM MEGÁLLNI (:) AZTÁN MEGBESZÉLJÜK HÁRMAN (KETTEN LESZNEK NÁLUNK ÉS 4-5 BARIM OLVASSA A BLOGOD ÉS IMÁDJUK CSAPATOSAN IS MEG EGYÉNILEG IS PERSZE(: ) PUSZIL TOFFIFEE <3 (BECENÉV(: ) JA ÉS BOCSI A CAPS LOCK-ÉRT DE AZT AKARTAM H FELFIGYELJ RÁ :)))UI:KÉRLEK ÍRJ VISSZA HA TUDSZ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Köszönöm szépen, igazán jól esik, hogy ennyire elnyerte a tetszésedet a blogom.:) Viszont mint mondtam, ezt a történetet már felesleges lenne tovább húzni. Így is "kivételesnek" számít, hiszen 100-nál több részes lesz. Nincs több olyan ötletem, ami izgalmas lenne. Lisát is le kell zárni valahogyan.:) Viszont a következő blogomban is remélem, hogy találkozunk majd.:) És még egyszer köszönöm!
      Adri xx.

      Törlés
    2. Neeee de lisa .... Jaj már beszèlni/ìrni sem tudok ha arra gondolok h mindjárt vège :''
      :'( legyen mèg ùgy hùsz harminc mert egy másik blog nem ugyan olyan...:( kèrlek!
      Fanni

      Törlés
  42. Nagyon imádom a blogot meg lisát de most megint ilyen depishangulatú lesz mert annak nem örülnèk a legjobb az lenne ha lisa zaynnel jönne össze <3

    VálaszTörlés
  43. Na de amièrt ez rövid az legyen hat helyett hèt-nyolc oldalas :) kèrlek amùgy nagyon jò ja ès èn vagyok a 60. :D

    Siess nagyon... <3

    VálaszTörlés
  44. légyszííí inkább fél 8 8ra hozd :))ha tudod kérlek siess

    VálaszTörlés
  45. MIKOR HOZOD MÁR? *-*:))
    LÉGYSZIVES SIESS MÁR NAGYON VÁROM <3

    KATUS

    VálaszTörlés