2013. január 19., szombat

New..

Sziasztok drágáim!:)
Minden kommentet elolvastam, és nagyon-nagyon szépen köszönök mindent! Soknál elérzékenyültem, ha szégyen/ha nem. Viszont az ok amiért most itt vagyok, az az, hogy a 3 hét helyett úgy döntöttem a kettőnél maradok, tehát AZ ÚJ BLOGOM MA ESTE 9 ÓRAKOR NYITJA MEG KAPUIT. Bocsi a késői időpontért, de az internetem szarakodik, és az esti órákra szokott stabilan beállni. Izgulok, jobban mint gondolnátok. Kíváncsi vagyok a véleményekre, tehát kommentelni ne restelljetek majd, hiszen tudjátok, hogy nekem nagyon sokat jelent!:)
Egy szó mint száz, este 9 órakor hozom az új blog linkjét, fent az első fejezettel!:)
Pusszantás♥

11 megjegyzés:

  1. Jesus Christ *.* Nem csak Te izgulsz, hallod-e :DD Én is, nem is tudod mennyire *-* Úgy várom már :$$$Tuti jó lesz ^^ Áááááááá asdfghjkl *.*♥xx

    VálaszTörlés
  2. OMG OMG OMG VÉGRE *-* már nagyon várom :DD legyen már 9 óra... :D

    VálaszTörlés
  3. juuuuj *-* majd állítsd meg hogy felehessen iratkozni :d de várom mááár :D esküszöm írni fogok valamelyik könyv studiónak hogy adják ki könyvbe a történetedet :DD

    VálaszTörlés
  4. De vártam már!!!! Végreeeee:DDDD

    VálaszTörlés
  5. thanks jesus:D legalább lesz valami jó a mai napban. majd beleőrültem ebbe a két hétbe is:D so már nagyon várom!!:Dx

    VálaszTörlés
  6. Annyira várom, hogy azt nem lehet szavakban elmondani/leírni! :) ♥

    VálaszTörlés
  7. Kíváncsi vagyok már rá ;)
    Szasza:D

    VálaszTörlés
  8. szia, én nemrég találtam meg a blogodat (asszem kb. 3 napja :) ) De máris a végére értem, annyira jó. Mondjuk én nem vagyok túl csöpögős, ezért nem sírtam (sorry, ha ezzel megbántalak, de nem azért mondom) viszont röhögtem, de azt rohadt sokat! Egyszerűen isteni volt ez a blog, felüdülés az unalmas hétköznapokból. Én írónak készülök, pedig csak 15 vagyok, de felnőttkoromban ( ha befutok :D) szívesen tudnálak vetélytársamként/kollégámként. Tehetséges vagy! Legyél büszke magadra, és alig várom az új blogod :) <3

    VálaszTörlés
  9. Sziaa. Imádom/imádtam a blogodat. :))
    Linkcsere?? Ha benne vagy itt a link : http://crazygirlsand1d.blogspot.hu/

    xoxo: Kismanó :))

    VálaszTörlés
  10. Nagyon nagyon joooo lett alig varom a kovit! Latom hogy mar lassan egy eve nem tettel uj reszt remelem folytatod mert baromi jo!!!!!!!♥

    VálaszTörlés