2012. december 22., szombat

98.rész

Sziasztok! :) Most viszonylag időben jelentkezem, ami mostanában ritka. Tényleg sajnálom, elég forgalmasak a napjaim. De most szünet lesz, ezért lesz időm írni. Ezzel a résszel együtt 3 rész, és vége Lisa kalandjainak!:) De addig is.. köszönöm 110.000 oldalmegjelenítést, a 103 olvasót, a kommenteket, és tetszikeket. Plusz, újabb díjjal gazdagodtam, megint! Fantasztikusak vagytok!♥
A rész kicsit lehet durva lesz, de nézzétek el nekem, mindennek van miértje. Az utolsó részekben is okozok majd nektek meglepetéseket, szóval készüljetek édesiem.:)
Mindent elmondtam.. 20 komi és jöv'hét szombaton itt vagyok! Pusszantás♥



                                         ~ Örökre ~

Fél óra folyamatos ablakból való kibámulás után érkeztünk meg a premier helyszínére. Rengeteg rajongó, fotós, riporter várta már, hogy kinyissák nekünk a kocsi ajtaját, és kiszálljunk belőle. Megigazítottam a hajamat, aztán Cammy után én is kimásztam. Hatalmas sikítás támadt, a fiúk is pont velem egyszerre jelentek meg. Zayn odasétált mellém, oldalán Perrie-vel, és mosolyogva próbálta megkérdezni, hogy minden oké volt-e út közben, de nem válaszoltam, mert amilyen „szakképzettek” az emberek, leolvasnának szájról mindent. Csak bólintottam, majd elindultam egyenesen. Még mindig nem tudtam hozzászokni a vakukhoz, de szerintem ezt nem is lehet megszokni. Idegesítő, ahogy villognak a szemedbe és órákig fekete foltokat látsz mindenhol.
- Most kicsit külön kell válnod a fiúktól. – termett mellettem Matt. Kérdőn néztem rá. – Amíg ők interjút adnak, addig téged lefotóznak, aztán ez fordítva. Boldogulni fogsz, ugye? Brooks úgyis megy veled. Őket viszont nem merem egyedül hagyni.
- Persze. – mosolyogtam.
- A vetítő terem előtt találkozunk. Óvatosan! – simított végig a karomon, majd csatlakozott a fiúkhoz. Matt helyét Brooks váltotta fel, aki egy biztató mosollyal tolt rajtam előre egy kicsit. Egy barna hajú nő, és fekete hajú férfi hülyén vigyorogva vártak rám, ezért felvettem a legszebb mosolyom, és odasétáltam, immáron testőröm nélkül, aki pár méterrel hátrébb állt meg.
- És itt van velünk a régi, de mégis új sztár, Lisa Hemstwort. – beszélt a nő a nagy kamerába, majd felém fordult és nyomott két puszit az arcomra.
- Sziasztok. – mosolyogtam.
- Hogy érzed magad ma este? Nagyon csinos vagy! – dicsért a férfi.
- Köszönöm szépen. Egész jó kedvem van, már várom a filmvetítést. – várja a franc. Eljönni se volt kedvem.
- Milyen érzés újra rivaldafényben lenni? A 3 év alatt kicsit kikapcsoltál, nem nagyon lehetett rólad bármit is hallani.
- Valójában hiányzott már ez az egész felhajtás. A vörös szőnyeg, a mesébe illő ruhák, a rajongók, az éneklés, minden.
- Hogy-hogy újra bevállaltad a hírességgel járó életet?
- A 3 év alatt átgondoltam az egész életemet, és rájöttem, hogy ez az, amit szeretek csinálni. – megértően bólogattak, én meg vártam a következő kérdést, amire semmi kedvem válaszolni, de muszáj.
- Mennyit hallottál már A Hobbit filmről? A Gyűrűk urát nézted előtte?
- Igen, szerettem a Gyűrűk urát. Nem voltam nagy rajongó, de mindig izgalommal néztem végig az összes részét. A Hobbit előzetesét pedig már sokszor láttam, és az alapján izgalmas filmnek ígérkezik. – utálom a Gyűrűk urát a sok szörnyszülött miatt, undorító, ahogy kinéznek. A Hobbit-ról pedig még életemben nem is hallottam. De fő az őszinteség, nem igaz?
- Akkor kellemes filmnézést, és sok sikert a jövőre nézve! – tette vállamra kezét a nő.
- Köszönöm szépen. – mosolyogtam egyet a kamerába, aztán megfordultam, és Brooks-hoz sétáltam.
- Nem is hallottál még A Hobbit-ról igaz? – kérdezte vigyorogva.
- Soha. – nevettem.
- Na gyere nagylány, még vár rád egy kis műmosolygós fotózás. – karolta át a vállam.
- Remek. – motyogtam. Most ehelyett otthon aludhatnék.. Ha azt mondom, hogy 60 fotós várt arra, hogy bepózoljak, akkor keveset mondok. Rengetegen voltak, és szinte egymásra másztak, hogy minél közelebb legyenek hozzám. Csípőre tettem a kezem, és próbáltam mindegyikbe belenézni, de ez lehetetlenség lett volna. 5 perc vigyorgás után megfordultam, és elsétáltam.
- Kiégett a retinám. – nevettem fel kínosan, miközben Brooks a vállamnál fogva irányított, hogy senkinek se menjek neki. – Van még valami, amit csinálnom kell, vagy mehetünk a vetítőhöz?
- Oda akarsz menni a rajongókhoz? Nem kötelező.
- Akarok! – válaszoltam hevesen. Brooks csak villantott egy őszinte vigyort, aztán megfogta a csuklóm, és a legnagyobb sikításba kezdett húzni. Amint felismertek, a hangerő csak nőtt, és alig hallottam valamit, de nem érdekelt. Ez az egész akkora boldogsággal töltött el. Még mindig szeretnek. – Sziasztok! – köszöntem nevetve, aztán az elém tartott papírokat, fecniket, CD-ket, posztereket kezdtem el aláírni.
- Szeretlek Lisa!
- Te vagy a példaképem!
- Gyönyörű vagy!
- A fiúk hol vannak?
- Ki az a csaj Harry oldalán? – szóval nem tudják, hogy Harrynek barátnője van. Ejj-ejj Harold.. nem szép dolog hazudni a rajongóidnak.
- Annyira örülök, hogy itt vagy!
- Mikor lesz koncert? – és ehhez hasonló kérdésekkel bombáztak, egymást túlkiabálva. Azokra, amikre tudtam a választ azt elmondtam, de a többit figyelmen kívül hagytam. Nem én fogom elmondani, hogy Cammy göndörke barátnője. Szenvedjen meg nyugodtan vele. Én pedig mosolyogva fogom végignézni. Gonosz vagyok, tudom. De nem tehetek róla.. irritál a csaj létezése. Nagyon.
- Majd még találkozunk. Imádlak benneteket, sziasztok! – intettem egyet, pár lánynak adtam egy pacsit, aztán elsétáltam.
- Mintha jobb kedved lenne. – bökött meg Matt.
- Jobb is van. – sóhajtottam. Nem kellett sokat mennünk, megláttam a fiúkat, ahogy a tömeget kémlelik, gondolom engem keresve.
- Hogy ment? – kérdezte Danielle, mikor megálltam mellettük.
- Egész jól. – bólintottam.
- Akkor fiatalok, filmnézésre fel! – csapta össze kezeit Matt, majd elindult, mi pedig utána. Egy nagy terembe ültünk le, Zayn és Louis közé kerültem. Egy számomra ismeretlen férfi elmondott valami bevezető szöveget, hogy mit kell tudni a filmről, megtapsoltuk, aztán leoltották a lámpákat, és elindult a film.
Nincs bajom az ilyesfajta filmekkel, de ez számomra borzalmas volt. Egy olyan ember, aki szereti a Gyűrűk urát, biztos imádná, de én kifejezetten untam. Izgalmas, meg minden, de nem nekem. Csendben ülve, bambulva, és lábat cserélgetve szenvedtem végig azt a másfél órát. Louis egyszer bealudt mellettem, és halkan horkolt, ezért felébresztettem, de megijedt, és ha El nem fogja be a száját, akkor bizonyára felordít. Így is néha elkapott a röhögő görcs Loui beszólásain. Annyira hülye. Lepörögtek a szereplők, készítők, közreműködők nevei, tapsoltunk egy kicsit, aztán kijöhettünk. Felszabadultan nyújtózkodtam egyet. Már fél12 volt, a szemem pedig le akart csukódni, így eléggé retardált kinézetem lehetett. De az vigasztalt, hogy Perrie is ilyen. Zayn vállára hajtott a fejét, és hatalmasakat pislogva próbált ébren maradni.
Bemásztunk a limuzinba, bekötöttük magunkat, aztán elindultunk. Most egy kocsival mentünk, mivel elfértünk. Nem figyeltem, hogy ki van mellettem, csak azt láttam, hogy Liam ül előttem, és egyre homályosabban látom őt. Végül minden elsötétült, én pedig bealudhattam. Arra ijedtem fel, hogy megfejeltem valami keményet. Nyöszörögve nyitottam ki a szemem, és megnéztem a tárgyat, amibe bevertem a fejem. Hát.. nem tárgy volt, hanem egy váll. És nem női váll.
- Jól vagy? – mosolygott mellettem Harry. Most komolyan a vállán aludtam? Ne már.
- Aha. – mondtam érzelemmentesen, aztán a lehető legtávolabb húzódtam tőle, összefontam melleim előtt a kezemet, és a mellettem elsuhanó házakat kezdtem bámulni. Harry egy nagyot sóhajtott, és láttam szemem sarkából, hogy lehajtja a fejét, de nem érdekelt. Nem volt már kedvem visszaaludni, mert következőleg Harry ölében ébredek, és attól az Isten mentsen meg. Nem sokára megérkeztünk hozzám, és mint megtudtam, most mindenki nálam fog aludni, mert nincs erejük hazasétálni. Kivéve Cammy-t, aki kérdezés nélkül is rájött, hogy jobban teszi, ha nem lép be a házamba. Harry-vel az autóban maradtak, és Brooks még hazavitte őket. Szerencsétlenkedtem egy sort az ajtó kinyitásával, de végül Niall segítségével sikerült bejutnunk. Mindenkinek jutott egy vendégszoba, így egy ölelés után kiürült a nappali. Megfogtam a ruhám alját, és felsétáltam a saját kis szobámba. Levettem magamról az estélyit, felakasztottam egy vállfára, majd lezuhanyoztam, és átvettem egy pizsamát. Amennyire álmos voltam eddig, most annyira lettem fitt. A folyosón halkan lépkedtem, mert a többiek már az igazat-álmát aludták. A konyhában égett a villany, azért oda mentem. Nem kellett volna. Harry az egyik bárszéken ült, az asztalra támaszkodott, és unottan kavargatott valami löttyöt. Gondolom én kávét. Mikor észrevett álmosan pillantott rám.
- Nem baj, hogy kiszolgáltam magam? – motyogott, szinte már suttogva.
- Nem. – válaszoltam ennyit, aztán elmentem mellette, és elővettem egy bögrét. Éreztem, hogy néz, és egyre jobban gyengültem el vele együtt én is. A kész kakaómmal együtt leültem a legtávolabbi székre, és a földet bambulva kortyolgattam. Harry fáradtan, és csalódottan sóhajtott egyet. Megsajnáltam, basszus. Háromszor nyitottam szólásra a szám, de jobbnak láttam, ha most nem mondok semmit, ezért ugyanúgy vissza is csuktam. Mint egy hal, úgy nézhettem ki.
- Sajnálom. – suttogta.
- Felesleges.
- Nem Lisa, nem az. Miattam távolodtunk el egymástól ennyire. – nézett rám. Pár pillanatig álltam a farkasszemet, de aztán felálltam, és a mosogatóba tettem az üres poharat. – Na látod, erről beszélek. Még válaszolni sem vagy hajlandó. – motyogta keservesen mosolyogva.
- Erre mit kéne mondanom Harry? – pördültem meg, hogy vele szembe legyek. – Hogy kezdjünk mindent elölről? Hogy felejtsünk el mindent, és ezek után csináljunk úgy, mintha semmi nem történt volna? Ha erre vársz, akkor ki kell, hogy ábrándítsalak.
- Csak legalább ne lennél ennyire elutasító! – pattant fel ő is.
- Én nem vagyok az. – hát.. most nagyot hazudtam.
- Tényleg? – lépett közelebb egy lépést, mire automatikusan hátráltam egyet. Ironikusan felnevetett. – Nem szeretem Cammy-t. – komolyodott el, és láttam rajta, hogy őszinte. – Soha nem is szerettem. Csak azért jöttem össze vele, mert fájt, hogy te elutasítottál. Féltékennyé akartalak tenni, hogy rájöjj, én még mindig..
- Ne hazudj a szemembe, kérlek. – mondtam csendesen, de határozottan. Közelebb lépett egy nagyot, én viszont már nem tudtam hátrálni, mert mögöttem volt a szekrény.
- Szeretlek. – suttogta a szemembe nézve. Nem tudtam reagálni, csak bámultam azokba a csillogó zöld szemekbe. Őszinte volt. Még mindig szeret. – Mindig is szerettelek, Lisa. Három évig vártam rád, mert hittem benne, hogy visszajössz. Néha elbizonytalanodtam, de nem azért, mert nem hittem benned. Csak féltem a tudattól, hogy elveszítelek örökre. – ahogy beszélt, arca egyre közelebb jött enyémhez. – Kérlek.. tedd félre a büszkeséged, és mondd el őszintén, hogy mit érzel. Ne hazudj, csak nyílj meg nekem. Nem bírom tovább ezt a távolságot kettőnk között. – homloka már majdnem az enyémhez ért. Pulzusom minden bizonnyal már az egekben lett volna, de míg Chicagóban voltam, az érzéseim kordában tartását is kifejlesztettem valahogy. Ismétlem, valahogy. Gyorsan kellett cselekednem, mert megint csók közeli állapotban voltunk. Az agyam pörgött. Két út volt.. 1. elmondom neki az igazat. Hogy nincs pasim, és eddig sem volt. 2. folytatom az elutasító, érzelemmentes szerepemet.
- Három év alatt felépítettem magam köré egy falat, Harry. Egy olyan falat, amit senki sem tud átmászni, vagy ledönteni. Túl erős, lassan már én sem bírok vele. Nem akarok megnyílni, nem akarok az érzéseimről beszélni. Nem mondom, hogy élj boldogan Cammy-vel, mert az csak egy plázakurva. De találj magadnak valakit, aki viszonozza az érzéseidet, és aki nem túl büszke ahhoz, hogy őszinte legyen. – bámultam szemeibe, majd mellkasára tettem a kezem, és hátrébb toltam. – És ez az ember nem én vagyok. Sajnálom. – vártam pár másodpercet, aztán elmentem mellette, vagyis csak szerettem volna, mert utánam szólt.
- Pedig lehetnél. – remegett a hangja, és ez olyan hatást váltott ki belőlem, hogy mindkét szemembe könnyek szöktek. Nekem, aki nem szokott, és nem szeret sírni. Aki most elbizonytalanodott az érzéseivel kapcsolatban. Mi van ha én még mindig... Várjunk csak.. mi ez a pusmogás? Léptem előre egyet, hogy a fal mögé nézzek. A többiek ott guggoltak, és mikor észrevettek, azonnal felpattantak, kivéve Louis-t, aki hasra esett a hirtelen mozdulattól.
- Egész végig hallgatóztatok? – láttam meg magam mellett Harry-t.
- Bocsi. – harapta be alsó ajkát Eleanor. Pislogtam párat, hogy a könnyeim eltűnjenek.
- Lisa, te.. – kezdte Liam, de a szavába vágtam.
- Nem szoktam sírni.
- Pedig lehet jobb lenne végre kiadni magadból, ami 3 éve gyűlik. – suttogott Perrie. Az volt a borzasztó, hogy igaza van.
- Egyszer majd annak is eljön az ideje. – erőltettem magamra egy halvány mosolyt. Csend lett, és mindenki engem figyelt. Zavart. Tudtam, hogy azt várják, hogy elkezdek megnyílni, de.. hiába várták. – Elmegyek sétálni. – indultam meg az emelet felé.
- Hajnali 1 órakor? – szökött magasba Zayn szemöldöke.
- Most van rá szükségem. – léptem fel az első lépcsőfokra.
- Hideg van. És hajnal. Bajod lehet. – csatlakozott Harry. Mosolyognom kellett.
- Felöltözök, nem így akarok menni. Nem lesz bajom, tudok vigyázni magamra. – tűntem el a lépcső végén, és a szobámba mentem. Kitártam a szekrényemet, és most válogatás nélkül vettem fel egy kék cicanadrágot, egy Adidas, kapucnis pulcsit, hozzá egy Adidas cipőt, egy sapit, és egy napszemüveget.


 Hiába van korom sötét, muszáj, hogy ne ismerjenek fel. Bár.. ki mászkálna ilyenkor az utcán? Eltettem egy tollat és egy füzetet, mert valahogy éreztem, hogy ebből dal írás lesz. Túl sok volt most bennem az érzelem. Ki kellett valahogy adnom. Lesiettem a lépcsőn: a többiek az asztalnál ültek, gondterhelt arccal. Haragudtam magamra, hogy miattam ilyenek. Pedig nem kéne. Attól, hogy én szenvedek, nekik még nem kell.
- Minek a füzet? – kikíváncsiskodott Ariana.
- Ihlettúltengés. – mosolyogtam.
- Nincs is ilyen szó. – állt fel barátnőm, és felém kezdett sétálni.
- Tudom. – rántottam meg a vállam. Mikor odaért hozzám, szorosan megölelt. – Mi a baj Ariana? – simítottam végig a hátán.
- Csak.. – motyogott. Vártam a választ, de helyette csak megrázkódott a teste, és sírni kezdett.
- Hé..hé miért sírsz? – toltam el magamtól, hogy szemébe nézzek.
- Hiányzol. – fakadt ki, és még szorosabban magához húzott. – Tudom, hogy itt vagy, de megváltoztál. Más vagy. Sokkal komolyabb. Már nem nevetünk annyit, úgy érzem, mintha nem is vennél észre. Tudom, hogy baj van, látom rajtad. De nem bízol meg bennem, és nem mondasz semmit. – zokogott. Felemeltem a derekánál fogva, elcipeltem a székig, majd ráültettem és leguggoltam elé. Szörnyű volt így látni a LEGJOBB barátnőmet.
- Bízok benned Ariana. – mondtam, de a hangom rekedt volt, és erőtlen. A sírás fojtogatott, szorította a torkomat. – Nem ez a baj. – tettem kezem az övére. Most mit csináljak? Sóhajtottam egy nagyot, majd lassan fújtam ki a levegőt. – Tényleg baj van. – nyögtem ki, mire az így is figyelő fiúk és lányok, most még jobban rám koncentráltak. – De ehhez nektek semmi közötök. Mármint, nem miattatok van a baj. Én csináltam hülyeséget, és most szenvedek miatta. – ebből sírás lesz. – De tudod milyen vagyok. Túl büszke ahhoz, hogy bocsánatot kérjek, vagy elmondjak mindent őszintén.
- De elmondhatnád. – folyt le újabb két könny az arcán.
- El fogom, ha eljön ennek is az ideje. Még gondolkoznom kell.. mindenen. Hogy mit miért csináltam, és mi lesz a következménye annak, ha elmondom.
- Úristen, ilyen komoly? – hűlt le Zayn.
- Nem.. vagyis.. áh.. – hajtottam le a fejem. – Nem öltem embert, nem raboltam bankot, nem vagyok bűnöző. Semmi ilyesmi. Csak kérlek, értsetek meg egy kicsit. – álltam fel, könnyes szemekkel. – Ha megtalálom a helyes utat, mindent elmondok. – vettem fel a leesett füzetet a földről.
- Még most se sírsz. – motyogott Danielle. Ránéztem: sírt. És Eleanor, meg Perrie is. Basszus..
- 3 évig nem sírtam. – fogtam meg a kilincset. – Ha engem sírni láttok, akkor tényleg nagy bajom lesz. Feküdjetek le, jó? Nem akarom, hogy holnap miattam legyen retardált fejetek. – halkan felnevettek, amit jó jelnek vettem. – Sziasztok! – léptem ki az ajtón, azt bezárva magam után, a kulcsot pedig zsebre téve. Elindultam, és a földet bámulva gondolkoztam. Kis híján elmondtam, hogy Benito az álbarátom. Ráadásul úgy, hogy ő nem is tud róla. Csak vitt a lábam, és azon kaptam magam, hogy egy parkban vagyok. Egy nagyon-nagyon ismerős parkban. Ahol kezdődött minden. Ahova a koncert után jöttünk, amit Ariana-val kaptunk. Az emlékek megmosolyogtattak. Itt jött oda hozzám egy lány aláírást kérni. Akkor adtam a legelső aláírásomat. Ezek hatalmas mérföldkövek maradtak az életemben, hiszen.. itt kezdődött minden.
Leültem egy padra, felhúztam a lábamat, és a fák halk susogását hallgatva írni kezdtem a kezemben lévő kis papírra. Őszinte voltam. Rettentően őszinte. Rá kell hogy jöjjek, szeretem Harry-t. Ha akarom, ha nem. Ez ellen semmit nem csinálhatok.. de elbasztam. Ismerjük be, elrontottam. Ha megtudja, hogy mekkorát hazudtam neki, többé szóba sem áll velem. És a többiek sem. Ezért nem mondok inkább semmit. Az első versszak már készen is volt.

„Everything's cool, yeah
It's all gonna be okay, yeah
And I know,
Maybe I'll even laugh about it someday
But not today, no”

Csak körmöltem, és körmöltem. 10 perc alatt írtam meg a "The way I loved you” című számomat. Ez volt az eddigi rekord. De nem csodálom..
Eléggé fáztam már, a szemem is lassan csukódni akart, és mivel nem akartam egy padon éjszakázni, összehajtottam a kis lapot, és zsebre téve hazaindultam. A számot dúdoltam magamban, a megfelelő dallamot keresve neki. Hamarabb hazaértem, mint számítottam rá. Korom sötét volt, a többiek nagyban aludtak, amin meg sem lepődtem, hiszen fél4 volt. Te Jó Isten.. 2 és fél órát voltam egy sötét és félelmetes parkban. Visszagondolva elég bizarr az egész. Mi van, ha leüt valaki, míg én nagyban írok? Hát.. elég csúnya vége lett volna az életemnek. Kicsit furcsa, és röhejes, de megéheztem, ezért csináltam magamnak egy gyors kakaót, és azzal megettem egy kiflit. Mikor végeztem felcammogtam a szobámba, hullákat megszégyenítő külsővel, és arra még volt erőm, hogy megmossam a fogam. Visszavettem a pizsamám, a dalomat az ágy alá dugtam, a többi mellé, és az ágyra ültem. Egy kis papír volt a párnámon. Kíváncsian fordítottam meg.
„ Nem tudom mi a baj, de nekem elmondhatod. Tudtommal bízunk egymásban, nem? A legjobb barátod vagyok, hátha tudok neked segíteni. Gondold át.. számodra mindig itt vagyok. Ha kell, hajnalok hajnalán is nyugodtan gyere át, és beszéljünk. Szeretlek,Zayn xx.”
Megkoronázta az estémet, mondhatom. Egy ilyen embernek képes voltam a képébe hazudni? Szörnyű vagyok.. rettenetesen szörnyű. Ő mindig itt volt nekem, neki bármit elmondhattam. A turné alatt is ő ápolgatott, neki öntöttem ki a szívemet. És ahelyett, hogy tőle kérnék segítséget, neki is hazudok.Hatalmas lelkiismerettel hajtottam le a fejem a párnára, és azonnal el is aludtam.
- Hogy tehetted ezt, Lisa? Képes voltál hazudni a legjobb barátodnak? – Benito megvetően pillant rám, undorral beszél hozzám. Megfordulok, és letört pillantásokkal találom szembe magam. Perrie,Eleanor,Danielle,Ariana,Liam,Niall,Louis,Harry és Zayn. Undorodnak tőlem, látom a szemükben.
- Sajnálom. – nyögöm ki, arcomon lefolynak az első könnycseppek.
- Hogy hazudhattál a képembe? Undorító vagy, Lisa Hemstwort. – suttog Zayn, de hangja annyira megvető, hogy úgy fáj, mintha kiabálna velem.
- Kérlek, bocsáss meg. – lépek hozzá, és megfognám a kezét, de elrántja.
- Ne nyúlj hozzá. – sziszeg rám szőke barátnője.
- Ne mondd meg, hogy mit csináljak! – kiabálok kétségbeesetten Perrie-re. – Ő az én legjobb barátom.
- Legjobb barát, mi? – nevet fel gúnyosan Zayn. – Én soha nem hazudnék a legjobb barátomnak! De te megtetted! Vége a barátságunknak.
- Zayn, ne! Ne csináld ezt velem. – kiáltok sírva. Alig kapok levegőt.
- Örökre! – sziszegi, mire összecsuklok. Szavai késként szurkálnak.
- Ez fáj. Nem..kapok..levegőt. – fogom a torkomat, és kétségbeesetten nézek rájuk, de senki sem segít. Csak végignézik, ahogy szenvedek. Éles fájdalom nyilall a hasamba, majd az ott lévő kezem piros lesz. Vérzek. Ijedten nézek le pirosba burkolózott hasamra. Cammy lép át rajtam, és ledobja elém a pisztolyt, mellyel az előbb lelőtt. Ő lőtt rám. Leguggol elém, megragadja az államat, és felemeli a fejemet.
- Vége. – suttogja nevetve az arcomba, mire a fájdalom a legnagyobb lesz, nem jön több levegő, elgyengülök, a fejem koppan a kemény kövön, és minden elsötétül. Örökre.

32 megjegyzés:

  1. imaaaaaadom! kar hogy ilyen hamar vege.. hope that everything's gonna be alright! hianyzik a szerelmeskedes, ez kell nekunk! xx, Kate:))

    VálaszTörlés
  2. Te jó ég...Az egészet végig bömböltem:\ Az eddigi egyik legjobb rész lett.Kérlek siess a következővel!

    VálaszTörlés
  3. Úristen az egészet végig sírtam....istenem hogy lehet ilyet írni???annaira fantasztikus meg minden IMÁDOM....<333 gyorsan kövi részt <33 :)))

    VálaszTörlés
  4. Kisírt szemmel írok most.Az egészet végig könnyeztem.Nem tudom hogy hogy tudsz úgy fogalmazni,hogy az ilyen hatást váltson ki belőlem.Egyszerűen imádom a blogod.Keresgéltem más blogokat,hogy valami lekösse a figyelmemet amíg nem érkezik a lisáson új rész.Ehhez a bloghoz viszonyítok más blogokat.Ezt a blogot tartom tökéletesnek,a legjobbnak.Egyrészt várom hogy vége legyen,és meg tudjam mi lesz a mi kis gerle párunkkal,hogy mi lesz Ariana-val,Zayn-el, és a többiekkel.Másrészt nem szeretném hogy vége legyen,mert nem fogok tudni minden héten azon izgulni hogy mikor jön új rész,nem fogom szombatonként fél 8-9 az oldalt bújni,hogy mikor rakod fel az új részt.Köszönöm hogy az írásodat meg osztottad velünk.Bátran jelentem be hogy az írásod rajongója vagyok!
    xxFlora

    VálaszTörlés
  5. NAGYON JÓ!!!Ez az álom is... (?)nem tudom most mi lesz....

    VálaszTörlés
  6. Úristen!! *-* Le vagyok döbbenve. -> egyrészt, mivel olyan fantasztikusan írsz mint mindig, másrészt pedig az álom miatt.. nagyon szívszorító érzés azt olvasni, hogy Lisa saját magának hazudik és nem látja be, hogy tényleg szereti Harryt.. könnyes szemekkel olvastam végig a részt, átérzem az egészet. Kíváncsian várom a kövi részt!;)♥

    VálaszTörlés
  7. Imádom amiket írsz, majd ha ezt befejezted, írsz a Debby-s blogra? *-*

    VálaszTörlés
  8. Te szentséges répatorta. Soha nem sírtam ennyire egyetlen egy blogon sem. Mikor azt hiszem, végre kibékülnek Harryvel, minden rosszabb lesz. Utálom azt az idióta büszkeségét. Miért nem mondja el neki, hogy szereti? Megspórolna egy csomó szenvedést! Nagyon sajnálom Arianát, Zaynt, Hazzát, És Lisát. Rengeteg problémája van amit próbál megoldani, de nem tudja. Szerintem egy idő után erre ő is rá fog majd ébredni, segítségre van szüksége. Büszkén jelenthetem ki, hogy ez a kedvenc blogom! Sosem unalmas, eseménydús, néhol boldog, néhol pedig, mint most is sírós! Imádom! Mint mindig, most is csodás részt alkottál, nagyon várom a következőt. Kellemes ünnepeket! :)

    x'x

    VálaszTörlés
  9. nem bírom kivárni azt a csókot .:DDDimádom .:)

    VálaszTörlés
  10. nem.nemnemenemnemenm!!! váááááá,nemigazhogynemcsókoljákmegegymást!!! váááááááá! ahaaajj..najó,régen írtam kommentet,mert kezdtem megunni a blogod...de ezzel a résszel mindent rendbe hoztál :) hogy végre kimondta magának,hogy szereti Harryt..oldódjon meg minden,legyenek újra jó barátok ZAynnel és Arianával,jöjjön össze Harryvel..de egy ilen álom után még nekem is nehezebb lenne ilyesmit elmondanom...úgyhogy,hajrá Liza,bátorság! ;)

    VálaszTörlés
  11. Imádom. Nagyon tetszik a történet és ahogy írsz. Több blogot olvasok, de ez közülük a legjobb. És már nagyon várom a jövő szombatot! :DD<3

    VálaszTörlés
  12. Istenem nagyon nagyon nagyon tetszik te irod a vilag legjobb blogjat az egeszet vegigsirtam azt hiszem soha eletemben nem talaltam meg ijen fantasztikus blogot. ;) nem akarom h vege legyen ne legyen vege es nem tudnal mondjuk szerdan is egy reszt hozni? Elkepeszto vagy de komolyan nagyon remelem h a koviben eelmond mindent legalabb zaynnek. ;) megerte ennyit varni erre a reszre is pusziiiii Love by BLANKA. ;) <3

    VálaszTörlés
  13. úristen:$
    annyira nagyon jóó :3
    úgy imádoom <3
    ez is mint az összes többi kikúrt jó lett.
    remélem Harry és Lisa újra összejönnek és a történetet Happy Enddel fejezed be.:))
    remélem,hogy ez az álom nem fog megtörténni :P
    siess a kövivel xx

    VálaszTörlés
  14. ÚRISTEN!! nem tudom ebből mi fog ki sülni.. De remélem nem halt meg!:S Olyan kár hogy még 3 rész:'( még 100000:DD

    VálaszTörlés
  15. Anyám..ez nagyon jóóóó....annyira szeretem a blogod..és már izgatottan várom a következő részt remélem hamar egymásra talál Lisa és Harry :))

    VálaszTörlés
  16. Még mindig iszonyatosan jól irsz és imádom, tényleg...De Lisa azt hiszem egy kicsit szánalmas. Miért csinálja ezt harryvel? rohadt idegesítő, oké nem ugrik egyből a nyakába, de ezt tényleg sok. És miért csinál ugy mintha tényleg...szavaiddal élve bankot rabolt, vagy esetéeg embert ölt volna?! várom a szombatot, és remélem happyend lesz.xx

    VálaszTörlés
  17. jujj ez nagyon jó lett..deee haarryy.:(( nagyon sajnálom kérem csak jöjjenek össze..és zayn.:/ remélem megbocsájt neki.
    jó rész lett és csak igy tovább.<3
    xo.bella

    VálaszTörlés
  18. Úristen! Ennyit tudok elsőre mondani! Hú, ez sokkolt, még mindig a hatása alatt vagyok! És egyet kell értenem az előttem szólóval: Lisa tényleg szánalmas! Miért jó az neki, hogy magában szenved? Mért nem tudja végre bevallani az igazságot? Viszont egy ilyen álom után lehet, hogy én sem mondanám el! De azért remélem megjön az esze, és mindenki boldogan él, míg meg nem hal!
    Amúgy imádom a blogod, egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy lehet úgy írni, hogy ekkora hatással legyen az emberekre! Csak így tovább!
    Puszi: Brigi

    VálaszTörlés
  19. Nagyon ügyi vagy Adri ! :) <3 Sajnálom , hogy vége lesz de egyszerűen nagyon jó és Imádom azt ahogy írsz az érzéseket amiket kiváltasz belőlem amikor olvasom elsírtam magam rajta megint és Lisának megjön az esze persze ez csak rajtad múlik ;) <3 Kellemes Ünnepeket és csak így tovább ! :) Puszi : Zsófii :)) <3

    VálaszTörlés
  20. Kedves Adrii!
    Lenyűgöző.. nem elképesztő, hogy milyen "csudijó" fejezettel állítottál ide az előző után. ~Ne értsd félre, az is jó volt, de ez mindent felülmúlt...
    Nagyon tetszett, hogy most végre "rájöttetted"(?) Lisát, hogy szereti Harryt, és lassan leomolnak az acél falakkörülötte, és végre megtör az irányába.
    Az élmán viszont meglepődtem... Ilyenkor gondolkozom el, hogy miért ennyire mazovista (azt hiszem így kell írni ha nem bocs)...Úgy gondolom, át kellett volna mennie Zaynhoz, hogy megbeszéljék a dolgokat, és hogy könnyítsen a lelkiismeretén... Nagyon várom már a következő fejezetet, és sajnálom, hogy vége lesz, de egyszer mindennek eljön az ideje, nemde? Remélem, hogy kielégítő a véleményem, és sok sikert az íráshoz, továbbá Boldog sarácsonyt, és békés, boldog új esztndőt Neked, családodnak, stb.. puszil: Adrienn

    VálaszTörlés
  21. imáddomm ezt a blogot*.* nagyon jó rész lett:)
    Csak kérlek mondd azt hogy a megleptés nem az lesz, hogy nem lesznek együtt.. :/ Nagyon remélem hogy happy end lesz a vége:)

    VálaszTörlés
  22. Ez a 22. komment és még csak tegnap raktad fel :D gratula! :D
    Máris vége lesz? :( kár... pedig ez a kedvenc blogom :) Hiányozni fog, az biztos. De legalább ez még nem az utolsó rész volt. Bevallom, nem gondoltam volna hogy az utolsó részekben is így le tudsz sokkoltatni minket. Egyszerűen imádom a blogod és ahogy írsz :)
    ~Jessy xxx

    VálaszTörlés
  23. jaj ugy imádom őket minden szombatomat ezzel töltöm kérlek ne fejezd be !!

    VálaszTörlés
  24. hu de kibebaszott jó volt *-*
    ugye folytatod ezután a Debby-s blogot? Neked az írást nem szabad abbahagynod ;) Nem túlzok, ha azt mondom, hogy te erre születtél ;)
    Már kezdtem reménykedni, hogy Harry és Lisa megbeszélik a dolgokat, és Lisa is végre megnyílik Harry előtt...de aztán csalódnom kellett. Remélem, hogy Happy End lesz *-*
    Várom a folytatást. És Boldog Karácsonyt+Új Évet!
    Puszillak: Zsófi :)

    VálaszTörlés
  25. pont 69 embernek tetszik:PP na de amit szeretnék az az, hogy neeeee vége van? pedig imádom! (és szerintem nem vagyok egyedül:D) vagy ha ezzel végzel, lesz másik?:)

    VálaszTörlés
  26. Eembeer.. megint sírva olvastam el.. elképesztő vagy.. a tiéd mellett olvasok más blogokat is, hogy ne legyen egy kín szenvedés kibírni egy hetet amíg nincs új rész, de messze a tiéd a legjobb.. mindegyiket a tiédhez hasonlítom de a többi blogban mindig találok valamit amiről tudom, hogy te jobban meg tudnád fogalmazni.. a te blogod az Egyetlen amin sírni tudok és ez nálam nagy szó.. nem az a fajta lány vagyok aki könnyen elérzékenyül, de te ezt is elérted nálam.. elképesztő.. imádom a blogod és várom a kövit :) <3

    VálaszTörlés
  27. omg ezt nem hiszem el remélem az utolsó dölt betüs rész csak álom :D istenem remélem happy end lesz a vége mindenki azt akarja :D

    VálaszTörlés
  28. Hát ez valami csodálatoooos!! Amikor az Alexises részek voltak,komolyan síva olvastam az összeset.De nem viccelek folytak a könnyeim miközben olvastam. És ez hogy most Lisa elutasította Harry-t,hát nemtudom mi lesz velem ha nem jönnek össze!! Muszály összejönniüüük!!! De ahogyan most megismertem az elképzeléseidet,gondolom valami jó fordulatos "újra együtt" csók lesz.És minden happy!! Csak így tovább kíváncsian várom a következő részt!!! ♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  29. Szia...már csak 3 rész lesz??!! :O Tesómmal végig izgultuk az egész történetet és már várjuk a folyatást. Debby-s sztorit majd fogod folytatni egyébként? Az infót előre is köszi! Betti és Anikó
    Ui: és imádjuk a blogodat...gratula hozzá!!!! Csak így tovább!!!:)♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon úgy néz ki, hogy nem fogom folytatni. De majd írni fogok oda is, ha biztosra eldöntöttem mindent!:)
      Adri xx.

      Törlés
  30. Szia
    Szomorúan olvasom, hogy nem akarod a másik blogot folytatni :( pedig engem meg sztem jó pár embert nagyon érdekelne:) Nagyon jól fogalmazol! Remélem hogy jobban átgondolod, ezt a "nem fogom folytatni" dolgot... :) Itt pedig izgulva várom a következő részt =)

    VálaszTörlés